Mobacko Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 går i 1:an nu, kommer ta körkort i 2:an, så ja tänker inte skaffa nån moppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Vote: Har en moped. En äkta snygging!! Monarped!! yay!, Har för mig att den här från mitten av 50-talet. *EDIT* Allt är original förstås! Vill ju inte förstöra en sån fin gammal moppe, förutom handtagen då som erm... hade typ ruttnat sönder. Redigerad 17 september, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Ska skaffa en FS1 nu nästa vecka. även om jag går i 1:an. Men jag behöver "Färdmedel" och skaffar körkort till mc senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) *tog bort* Redigerad 17 september, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Vad tycker du om den här? http://www.sumeko.fi/gilera/images/mallit/gilerarcr_punainen.jpg vad tycker du om den här? http://www.speedriders.com/forumen/forum/uploads/Skeppis/B3E_dappe.jpg Har mycket hellre den än en sådan plastmoppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 ska inte ha nån men EU moppar är vräcka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 jag har en kumco Super fever och en yamaha DT 50 -92. DT:n ligger i delar och jag ska skruva ihop den och sälja skiten och skaffa epa traktor. kymcon ska jag dock ha kvar. trots att den är så ful. men epan kommer användas mer än moppen då när jag får det. VOTE: har en EU-moped för att jag kör bara med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 vad tycker du om den här? http://www.speedriders.com/forumen/forum/uploads/Skeppis/B3E_dappe.jpg Har mycket hellre den än en sådan plastmoppe inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 inte jag. Håller med Barracuda där, den var underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Vote:Ska ej skaffa moppe. kör med a-traktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) vad tycker du om den här? http://www.speedriders.com/forumen/forum/u...s/B3E_dappe.jpg Har mycket hellre den än en sådan plastmoppe Skitful Redigerad 18 september, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ärligt talat så var det en platig veteranare? (:!!! (:!!! För att vara från den tiden då alltså. Men veteranare är ju finfina! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ska köpa en Aerox Race Replica 05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 inte jag. (:!!! Usch den där var ju Kinesbyggd (:!!! Ingen äkta Zundapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ska köpa en Aerox Race Replica 05 Faen va het den va (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 har just sålt min fina yankee.. hehe så null vote (borde finnas ett till altenativ: Har haft redan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Skitful (:!!! well, haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Har ingen moppe nu men tänker skaffa en Yamaha DT 50 MX i vår (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 http://www.speedriders.com/forumen/forum/uploads/JohanLat/567_IMG_0279.JPG DEN vill jag ha (:!!! Så snart jag får liv i min fina gamla Dakota ska den säljas...' och sedan köpas, en montana, med vattenkyld cylle och den största fugge som finns att få för pengar(20 mm dellorto?) hemma-svetsat system å allt ska den ha! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) och sedan köpas, en montana, med vattenkyld cylle och den största fugge som finns att få för pengar(20 mm dellorto?) hemma-svetsat system å allt ska den ha! (:!!! vart hittar man en sådan cylinder? hur gör man med vattenpumpen? 20mm är väl knappast den största förknasaren som finns att få för pengar.. jag körde alltid med 24mm på min zündapp med originalcylle (brutalt trimmad cylle).. hade en 20mm dellorto från början men bytte bort den mot denna keihin 24mm.. dellorton var inget vidare 3vlig tyckte jag.. och jag antar att det är samma dom säljer nu för tiden oxå... sen så är det ju inget idé att överdriva med fuggestorleken heller som du säkert förstår.. om du inte förstår det så kan du köpa mina 4 mc-gasare från nån radfyra (ihopsittande gasare) (:!!! hemmasvetsat avgassystem är givetvis ett krav på en sådan moppe eftersom det inte finns nått vettigt att köpa.. sen är det ju mycket roligare att bygga själv oxå... Redigerad 19 september, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts