Jump to content

Vad för sorts moppe har du/ska du köpa?

Jacker
 Share

Vad för sorts moppe har du/ska du köpa?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

DEN vill jag ha (:!!!:)

Så snart jag får liv i min fina gamla Dakota ska den säljas...'

och sedan köpas, en montana, med vattenkyld cylle och den största fugge som finns att få för pengar(20 mm dellorto?) hemma-svetsat system å allt ska den ha! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och sedan köpas, en montana, med vattenkyld cylle och den största fugge som finns att få för pengar(20 mm dellorto?) hemma-svetsat system å allt ska den ha!  (:!!!:)

vart hittar man en sådan cylinder? hur gör man med vattenpumpen?

20mm är väl knappast den största förknasaren som finns att få för pengar.. jag körde alltid med 24mm på min zündapp med originalcylle (brutalt trimmad cylle)..

hade en 20mm dellorto från början men bytte bort den mot denna keihin 24mm.. dellorton var inget vidare 3vlig tyckte jag.. och jag antar att det är samma dom säljer nu för tiden oxå... sen så är det ju inget idé att överdriva med fuggestorleken heller som du säkert förstår.. om du inte förstår det så kan du köpa mina 4 mc-gasare från nån radfyra (ihopsittande gasare) (:!!!:)

hemmasvetsat avgassystem är givetvis ett krav på en sådan moppe eftersom det inte finns nått vettigt att köpa.. sen är det ju mycket roligare att bygga själv oxå...

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor