Jacker Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Jag vet att det finns en officiell moppetråd, men en undersökning om detta är väl inte heller fel? Vote: Ska skaffa en moped Vespor och EU- moppar är för mesar. Ska ha en Zundupp KS50! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Vote: Har en moped. För att specificera sig lite så kan jag säga att det är en Vit/Röd Yamaha DT50MX '92:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Vote: Har en moped. För att specificera sig lite så kan jag säga att det är en Vit/Röd Yamaha DT50MX '92:a hmm, var inte dt vit/rosa och svart/lila -92? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Vespor och EU- moppar är för mesar. Mesar? Jag tycker det är mysigt att glida runt i en vespa, jag tycker inte du ska yttra dig sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 HA HA ! Fan vad häftigt sagt att vespor och eu-moppar är för mesar. Det är tur att du är så hård killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Vote: Ska ej skaffa moppe Hade en Peugeot Speedfight för två år sen. Nästa fordon: bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Eu moppe så klart...allt annat är för töntar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Nej ni.. Är det verkligen så roligt med moppe ? Ni tröttnar ju ändå på dom efter ett år eller så. Och det är ju knappast en investering.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Fick välja mellan moppe och körkort, inte är man så dum att man tar moppen då (hade fortfarande fått betala hälften) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Jacker, du ogillar alltså EU-moppar och vespor. Så du gillar tex. en Rieju Drac ej EU fast den ser EXAKT likadan ut som en Rieju Drac EU Jävla korkat du har gjort pollen också eftersom en vespa/scooter kan också vara en EU-moped. Du är allt lite konstig. Kommer antagligen köpa en vespa/scooter, de nya crossmopparna är för dyra. @Krap_Nek: Man säljer den efter man tröttnat? Redigerad 16 september, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 fick moppen idag.. derbi senda x-treme sm -04 titta i signaturen..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 hmm, var inte dt vit/rosa och svart/lila -92? Jo, den var Vit/Rosa, men tycker du det är snyggt eller? Gör inte jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Jag vet att det finns en officiell moppetråd, men en undersökning om detta är väl inte heller fel? Vote: Ska skaffa en moped Vespor och EU- moppar är för mesar. Ska ha en Zundupp KS50! Haha du är inte smart du, varför är Eu-mopeder för mesar? Drac,Beta RR, Rejiu Mrx osov är Eu-Moppar du tänker på scootrar säkert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 eu moppar är ju samma sak som moppar fast dom går fortare, får köra på vägar och kräver licens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kommer spara pengar till en eu-moppe, hoppas kunna "få" den till nästa år. (Då jag börjar gymnasiet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Vad är de som é så kul med en eu-moppe, med en vanlig moppe får man ju typ parkera/köra överallt. För en eu-moppe gäller väl samma trafikregler som med en motorcykel (förrutom att köra på motorväg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Är det verkligen så roligt med moppe ? Ni tröttnar ju ändå på dom efter ett år eller så. Och det är ju knappast en investering.. ja.. nej, har haft min seriösa 15-årsmoppe i 8½ år nu.. beror på om man har ett genuint intresse eller bara följer massan.. inte ekonomiskt kanske.. vote: Har en moped Redigerad 16 september, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 errr.. har en scooter som är en EU... vad ska man välja då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Jag sa bara som jag tyckte om EU- moppar och Vespor. Fast, okej, jag kanske tog i lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Jag sa bara som jag tyckte om EU- moppar och Vespor. Fast, okej, jag kanske tog i lite. Vad tycker du om den här? http://www.sumeko.fi/gilera/images/mallit/gilerarcr_punainen.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts