putte_tutte Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 håller på att byga en 242 turbo Grupp A och undra bla hur man gör texturer (alltså me ränder å sånt, hur man så att säga färgar bilen helt enkelt) hur man gör däck avgassystem o deverse! ja vill kunna mä programet helt enkelt, VÄLDIT TACKSAM VID HJÄLP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 du kan ju alltid ladda hem en guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Prova att läsa några tutorials på GTAForums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 jag klarade då mig på att läsa halva awesys guide, det var ca 4 veckor sen.. resten listade jag ut själv och nu är jag hyfsat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 jag klarade då mig på att läsa halva awesys guide, det var ca 4 veckor sen.. resten listade jag ut själv och nu är jag hyfsat bra hyfsat du e super Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Instämmer, du ä super me den där hummern!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts