Henkibojj Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Finns vartenda vapen att hämta någonstans? Har hittat alla vapen i melee, submach, assault, sniper och.. öhm, ja alla som finns. Men inte shotgun. Vad heter den där shotgun:en som skjuter fem kulor? Och viktigare: var sjutton hittar man den? Tror inte ens jag sett den i nån Ammu-Nation nånstans. Bara fått fem hylsor eller nåt via uppdrag, men sen tar den slut... har kikat lite (observera lite) i gtajunkies karta på vapen, men jag orkar välan inte åka omkring överallt för att hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Menar du Spas 12 Gauge? Den finns vid flygplatsen.. Bakom surfingskylten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 näpp, inte den. Den har jag fullt av. Jag menar den här: http://gta.ag.ru/i/vc/w_stubbed.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Den svarta (om du menar den) finns bakom garaget vid Phils ställe. Den som det är en Patriot. Eller också är den bakom det garage där Lance hölls fången. Nån av dem är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 yay! Tack! (har inte kollat än så jag kanske blir sur om den inte finns där sen...) men finns den på några andra ställen också eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Jag har för mig att den går att köpa nånstans, men jag minns inte var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 den du lagt bild på är bakom stället där lance hålls fången som han sa... kanske borde göra en lista över var alla vapen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 ja, alltså, det finns ett program jag har som visar en liten vapensymbol och ett nummer intill. I en lista finns numret och namnet - men jag visste ju inte namnet på denså den listan var värdelös för mig (just då iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 ja, alltså, det finns ett program jag har som visar en liten vapensymbol och ett nummer intill. I en lista finns numret och namnet - men jag visste ju inte namnet på denså den listan var värdelös för mig (just då iaf) ok. coola bananer... den heter väl buddyshot eller dyl. rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Den svarta (om du menar den) finns bakom garaget vid Phils ställe. Den som det är en Patriot. Eller också är den bakom det garage där Lance hölls fången. Nån av dem är det. eller så köper man den bara på ammu-nation vid köpcentret(the mall)längst upp på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Weapon budget: $0 och jag tänkte behlla det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 och jag tänkte behlla det så. lol varför? bara för att kunna säga "jag är så jävla grym för jag varvade vice city utan att köpa ett enda vapen" när du klarat spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 hehehehehe nej inte riktigt, men jag är så sabla envis med saker i spel.... halflife tex, dör jag fem hp mer än nödigt så laddar jag, blir jag busted/wasted i vc laddar jag eftersom jag inte vill samla alla vapen igen, kör jag snesspel och dör lite trycker jag omedelbart på F4 (ladda) mm, mm. Idiotiskt, jag vet. Men ofta vet man ju inte förrän spelet är varvat hur pass knapert det blir med ammo/hp/ap/andra resurser. Yep, call me a geek, but that's me. :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Den svarta (om du menar den) finns bakom garaget vid Phils ställe. Den som det är en Patriot. Eller också är den bakom det garage där Lance hölls fången. Nån av dem är det. den heter stubby o finns där lance satt fången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts