Weener Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Kan man på nått sätt välja skor för sig? Eller följer dom automatiskt med byxorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Dom följer med pantalongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 vad e systemkraven till the sims2? ge minimum och rekomenderad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 minimum requirements PIII 800, 256MB RAM, 3GB HDD, 32MB video card Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 minimum requirements PIII 800, 256MB RAM, 3GB HDD, 32MB video card klarar jag lätt ju fast mitt grafikkort suger fastän det är 128mb =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 De där systemkraven är JÄVLIGT felaktiga... Man behöver mycket högre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 yeeees, syrran köper det idag , men ere så bra som man förväntar sejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Haha, fan va vackra figurer man kan göra i sims 2 *edit chiligr: i början é de iaf kul Redigerad 21 september, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag har problem med fuskrutan är det någon som vet hur man gör (jag vet att det är ctrl+shift+C men det funkar inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag har problem med fuskrutan är det någon som vet hur man gör (jag vet att det är ctrl+shift+C men det funkar inte ) Du trycker på ctrl+shift+C samtidigt och snabbt. Här är min nya familj. 47 och hans farfar är med. En hora och 47 och hennes barn. Sen är det Morpheus och Neo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Du trycker på ctrl+shift+C samtidigt och snabbt. Här är min nya familj. 47 och hans farfar är med. En hora och 47 och hennes barn. Sen är det Morpheus och Neo. hahahhhaa! vad coolt! kan man göra av kändisar från filmer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 chiligr: i början é de iaf kul samma här, man tröttnar rätt fort, iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ganska taning morpheus annars var den cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag har problem med fuskrutan är det någon som vet hur man gör (jag vet att det är ctrl+shift+C men det funkar inte ) Jag har exakt samma problem, funkar inte för mig. Har testat ctrl+shift+C på alla sätt som går, knas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 FATTA NÖRDAR SIMS2 ÄR UTE! SW:BF ÄR INNE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) FATTA NÖRDAR SIMS2 ÄR UTE! SW:BF ÄR INNE!! star wars? Edit: måste man ha riktig cd key för det? funderar på wärz. Redigerad 21 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 star wars? Edit: måste man ha riktig cd key för det? funderar på wärz. sådant får ej talas i detta fina gtaforum! SHAME ON YA BIATCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 LoL paddfitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ser ut som att läpparna är inklistrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts