Korven Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 ...och då kastar sig Wild Hawk till affären!!! eller download sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 vad är det för skilnader melan the sims2 och the sims.vol3 e sims.vol3 har jag aldrig hört ?? finns väll inge sims spel ssom ehter så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 e sims.vol3 har jag aldrig hört ?? finns väll inge sims spel ssom ehter så? http://www.webhallen.com/prod.php?id=30658 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=30658 okey men de e ju typ skillnad efter som the sims vol.3 inte finsn till pc så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 *sjunger* Pimpen blivit lurad han får gå hem med svansen mellan bennen!*sjunger* Skulle aldrig köpa ett sånt värdelöst spel Grrr...... Vänta du bara. Du kommer bli så jävla knäckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Grrr...... Vänta du bara. Du kommer bli så jävla knäckt whut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 whut ? Haha, jag säger då detsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) Asså Sims 2 är ju skit! Jobbiga jävla kameravinklar och dom blir gamla och dör efter ca en timme Fan va besviken jag är.... trodde fan det att skulle va bättre edit: såg ett stavfel Redigerad 19 september, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Haha, xbox får något knasigt sims vol 3 Jahapp, då ska man ju fixa sims 2 och sims v.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Asså Sims 2 är ju skit! Jobbiga jävla kameravinklar och dom blir gamla och dör efter ca en timme Fan va besviken jag är.... trodde fan det att skulle va bättre edit: såg ett stavfel går att stänga av åldring annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Asså Sims 2 är ju skit! Jobbiga jävla kameravinklar och dom blir gamla och dör efter ca en timme Fan va besviken jag är.... trodde fan det att skulle va bättre edit: såg ett stavfel dör efter en timma? typ en 5-10 timmar borde det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 dör efter en timma? typ en 5-10 timmar borde det vara jag tror han överdriver en anning (TROR JAG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 m efter som en adult lever i 26 sim dagar tror ja de va och 26 sim dagar utan snabbspolning e ju 26 timmar i verkligheten och sen blir han ju gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 I normal hastighet borde 1dag vara 1h (24h ingame = 1h IRL). Sen 1år borde isåfall vara 1dag (1y Ingame = 24h IRL) Så då borde ju en nyfödd sak leva i 100 riktiga dagar... Då blir det 100år ingame! Öhh, hehe, hhiiihi, ehm... ahh...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) m efter som en adult lever i 26 sim dagar tror ja de va och 26 sim dagar utan snabbspolning e ju 26 timmar i verkligheten och sen blir han ju gammal nej det är 24 minuter är ett dygn och då är det juh 24 gngr 26 = 624 minuter vilket måste vara fel Redigerad 19 september, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Asså Sims 2 är ju skit! Jobbiga jävla kameravinklar och dom blir gamla och dör efter ca en timme Fan va besviken jag är.... trodde fan det att skulle va bättre edit: såg ett stavfel jobbiga kameravinklar? du kan ju för tusan bestämma själv var kameran ska ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 nej det är 24 minuter är ett dygn och då är det juh 24 gngr 26 = 624 minuter vilket måste vara fel äre rätt säker på ett en vuxen lever i 28 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 går att stänga av åldring annars... Kan man inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Jo, ta fram konsolen (Ctrl+Shift+C) och skriv 'aging -off' utan dom där tecknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ni som klagar på att de blir gamla för tidigt: Köp maskinen med dricka som gör att de får tre dagar extra att leva. Drick ur den 9 gånger och din sim har en hel ungdom till att leva sig igenom... så gör iaf jag TIPS: Köp också maskinen som maxar alla behov på några sekunder... skitbra innan jobbet t ex... eller om du vill dra till en allmän plats. Eller höja dig i någon färdighet utan att behöve tänka på hur simmarna mår sämre o sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts