P-C Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) blev med barn av utom jordlingar (:!!! ascoolt! babyn dödade storebror (:!!! Redigerad 19 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 hehe...har du inget screen P-C ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 hmm (:!!! Haha, oj! Lite dålig observationsförmåga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (:!!! (:!!! Nej du har fel men ...... Ohh.. fy fan va snygg jag måste göra en likadan men men.. jag har en fråga. Hur bygger man hus igentligen??? (:!!! Jag går in i byggläget sen klickar jag på "vägg-byggar-grejjen". men inte mycket händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 är det värt att köpa spelet, ganska mkt pengar att slänga ut? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ohh.. fy fan va snygg (:!!! jag måste göra en likadan men men.. jag har en fråga. Hur bygger man hus igentligen??? (:!!! Jag går in i byggläget sen klickar jag på "vägg-byggar-grejjen". men inte mycket händer (:!!! likadant som i ettanlr vadå? Du tar vägg skiten och drar där väggen ska vara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) Det kommer förbi en luftballong ibland, hon sitter i den tillsammans med skaparen av the sims, vafan han nu heter... Det är jävligt suddigt, men det syns. Will heter han (:!!! @SlIpKnOt: Instalera om / du har laddat ner och du får skylla dig själv. Redigerad 19 september, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Men den förra gubben (Gordon) var faktiskt mer lik postal dude om man bortser från kläderna och brillorna... (:!!! ja jag vet men det va i ansiktet jag orkade inte ändra ansiktet jag gjorde honom lite snabbt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 neeej....min sim dog (:!!! (:!!! (:!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 neeej....min sim dog (:!!! (:!!! (:!!! :'( :'( :'( Hah, ser ut som en budget lya Btw. stackars sim :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) neeej....min sim dog (:!!! (:!!! :'( :'( :'( Haha! Dog stackars Berra? (:!!! btw, hur dog han? Ja, thotim och jag känner varandra och jag var med och gjorde Berra, som vi döpte simmen till Redigerad 19 september, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Sådärja, nu är The Sims 2 beställt. Skulle endå inte vilja ladda hem det *Host*2,86Gb*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 hmm..funkade på min datorn men nu när jag testade på min morsars så funka det inte....beklagar för det...men den som vill ha main theme till the sims 2 kan tanka den HÄR . Kolla till höger under tunes. Där högst upp så finns main theme... (:!!! hmm, kanske för att man måste vara inloggad på din gmail-inbox? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 är det värt att köpa spelet, ganska mkt pengar att slänga ut? (:!!! väldigt värt köp (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) kan man gå till grannen? Redigerad 19 september, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Sådärja, nu är The Sims 2 beställt. Skulle endå inte vilja ladda hem det *Host*2,86Gb*Host* *sjunger* Pimpen blivit lurad han får gå hem med svansen mellan bennen!*sjunger* Skulle aldrig köpa ett sånt värdelöst spel (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 *sjunger* Pimpen blivit lurad han får gå hem med svansen mellan bennen!*sjunger* Skulle aldrig köpa ett sånt värdelöst spel (:!!! Haha, Håller med till 100%! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 *sjunger* Pimpen blivit lurad han får gå hem med svansen mellan bennen!*sjunger* Skulle aldrig köpa ett sånt värdelöst spel ja du men det e kul man kan altid göra en mass mördare ........ med hjälpa av några väggar och moveobjects on Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 ja du men det e kul man kan altid göra en mass mördare ........ med hjälpa av några väggar och moveobjects on ...och då kastar sig Wild Hawk till affären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) vad är det för skilnader melan the sims2 och the sims.vol3 Redigerad 19 september, 2004 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts