Pico Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Rätt så roligt. Ska komma med screen på min figur, eller sim, sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Vart ligger fotona man har tagit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 kan man göra egna models till det? möbler går ju men playermodels hade vart roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Så här roligt hade jag med min "flickvän" i spelet <------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 vad är det för skillnader från ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Skulle gissa på aningen förbättrad grafik. npc personer är lite smartare och så. det finns familjeträd och sånt (väll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 vad är det för skillnader från ettan? färre funktioner och objekt (om man räknar med expansionerna), bättre grafik, och några andra saker som jag inte kommer på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 färre funktioner och objekt (om man räknar med expansionerna), bättre grafik, och några andra saker som jag inte kommer på nu... mer..sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Vad för codec behöver man för att se filmerna? Och var kan man skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) Vart ligger fotona man har tagit? C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Mina dokument\EA Games\The Sims 2\Storytelling lite svårt att hitta vad man letar efter bara :/ Redigerad 18 september, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Tack. Hehe, här är min familj som jag satt och pysslade med jävligt länge... Lite fult jag poserar bara (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 färre funktioner och objekt (om man räknar med expansionerna), bättre grafik, och några andra saker som jag inte kommer på nu... Och en mycket mer komprehensiv karaktärskonstruering (Följdaktligen Body Shop 2) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Tack. Hehe, här är min familj som jag satt och pysslade med jävligt länge... Lite fult jag poserar bara (:!!! Ungen ser typ ut som du! Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 hmm...eller så är det Postal Dude...... (:!!! (:!!! (:!!! Nej du har fel men ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Postal Dude.... WATCH OUT (sry för caps) Men min syrra har beställt det. Så det kommer snart hem till oss. Fast det kanske inte funkar på hennes data så vi kanske ska instalera det här uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ungen ser typ ut som du! Hehe... hmm Hehe, här är min familj som jag satt och pysslade med jävligt länge... Lite fult jag poserar bara (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) Men den förra gubben (Gordon) var faktiskt mer lik postal dude om man bortser från kläderna och brillorna... (:!!! Min familj... (:!!! Redigerad 19 september, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 The Sims 2 main theme för den som vill ha... (:!!! HÄR (högerklicka och välj spara mål som) . Nej, det är inte warez dom har t.o.m lagt ut deet på sin egen sida.... (:!!! Man kommer ju bara till gmail och det e det man sparar också!? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Man kommer ju bara till gmail och det e det man sparar också!? (:!!! hmm..funkade på min datorn men nu när jag testade på min morsars så funka det inte....beklagar för det...men den som vill ha main theme till the sims 2 kan tanka den HÄR . Kolla till höger under tunes. Där högst upp så finns main theme... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) Min familj. Har dock en annan med två tjejer. (:!!! Edit: Ni vet att "bella" är försvunnen? Jag vet vart hon finns. (:!!! Jag har skrivit det med vit text. (:!!! Det kommer förbi en luftballong ibland, hon sitter i den tillsammans med skaparen av the sims, vafan han nu heter... Det är jävligt suddigt, men det syns. Redigerad 19 september, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts