Jump to content

The Sims 2

thotim
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 370
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

orka ha på svenska, allt låter så mesigt :angry:

har Sims 2, rätt kul till och från, man tröttnar dock efter ett tag eftersom allt blir så upprepat. Minus för att det som sagt knappt fins några objeckt el. hittils. Maxis har ju skitit i att ha med alla funktioner från ettans expansioner, säkert för att de ska kunna sälja dem för sig ;)

Men som sagt, rätt kul spel till och från...

btw, för att stoppa åldringen, öppna konsolen genom Ctrl+Shift+C och skriv sedan in "aging -off" utan "". Jag kör alltid med det avstängt, går alldeles för fort för simmarna att åldras, man är ju bara vuxen i 26 dagar, sen blir man gamling :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

orka ha på svenska, allt låter så mesigt ;)

har Sims 2, rätt kul till och från, man tröttnar dock efter ett tag eftersom allt blir så upprepat. Minus för att det som sagt knappt fins några objeckt el. hittils. Maxis har ju skitit i att ha med alla funktioner från ettans expansioner, säkert för att de ska kunna sälja dem för sig ;)

Men som sagt, rätt kul spel till och från...

btw, för att stoppa åldringen, öppna konsolen genom Ctrl+Shift+C och skriv sedan in "aging -off" utan "". Jag kör alltid med det avstängt, går alldeles för fort för simmarna att åldras, man är ju bara vuxen i 26 dagar, sen blir man gamling :rolleyes:

Själv tycker jag inte det låter mesigt. För mig känns det som nån slags MAD-humor-stil på alla beskrivningar :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha... Jag hade dte i söndags... :rolleyes:

Men, men.... Det är jättekul! ;)

Jag byggde ett hus som var 4 våningar + tak, sen när jag skulle insreda låste det sig... Det var jobbigt, för jag sparade senast när huset var klart...

Jag har för mig jag läste på nån sida , typ sims2.se att man bara kan bygga trevåningar.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor