Pimpen Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Ladda up screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Borde finnas så att man kan fixa plastikoperation. Ungen som kom var ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Borde finnas så att man kan fixa plastikoperation. Ungen som kom var ful ta död på ungen då och gör en ny Edit: man kan alltid lämna ungen i skogen Redigerad 16 september, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Hoppas ni aldrig blir föräldrar på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 en till bild på en värsting dator man kan köpa till sina simmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 orka ha på svenska, allt låter så mesigt har Sims 2, rätt kul till och från, man tröttnar dock efter ett tag eftersom allt blir så upprepat. Minus för att det som sagt knappt fins några objeckt el. hittils. Maxis har ju skitit i att ha med alla funktioner från ettans expansioner, säkert för att de ska kunna sälja dem för sig Men som sagt, rätt kul spel till och från... btw, för att stoppa åldringen, öppna konsolen genom Ctrl+Shift+C och skriv sedan in "aging -off" utan "". Jag kör alltid med det avstängt, går alldeles för fort för simmarna att åldras, man är ju bara vuxen i 26 dagar, sen blir man gamling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 kan ingen lägga upp fler screens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 orka ha på svenska, allt låter så mesigt har Sims 2, rätt kul till och från, man tröttnar dock efter ett tag eftersom allt blir så upprepat. Minus för att det som sagt knappt fins några objeckt el. hittils. Maxis har ju skitit i att ha med alla funktioner från ettans expansioner, säkert för att de ska kunna sälja dem för sig Men som sagt, rätt kul spel till och från... btw, för att stoppa åldringen, öppna konsolen genom Ctrl+Shift+C och skriv sedan in "aging -off" utan "". Jag kör alltid med det avstängt, går alldeles för fort för simmarna att åldras, man är ju bara vuxen i 26 dagar, sen blir man gamling Själv tycker jag inte det låter mesigt. För mig känns det som nån slags MAD-humor-stil på alla beskrivningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 kan ingen lägga upp fler screens? Jaa , ni som har sims 2 , snälla lägg upp ett par fler screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 ok här har ni en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Min hus: *edit minskad filstorlek Redigerad 16 september, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) ok här har ni en till nice.. kommer doktorn dit om man mår dåligt eller? edit: bigbear, kan man använda bilen för att ta sig till jobbet eller liknande? Redigerad 16 september, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 bigbear, kan man använda bilen för att ta sig till jobbet eller liknande? Man blir hämtad som i ettan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 nice.. kommer doktorn dit om man mår dåligt eller? edit: bigbear, kan man använda bilen för att ta sig till jobbet eller liknande? om man inte uppfyller simens önskningar så blir dom galna och då kommer en doktor till dem och hypnotiserar dem... Bild comment: Smygreklam för spelet Sxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Haha... Jag hade dte i söndags... Men, men.... Det är jättekul! Jag byggde ett hus som var 4 våningar + tak, sen när jag skulle insreda låste det sig... Det var jobbigt, för jag sparade senast när huset var klart... Jag har för mig jag läste på nån sida , typ sims2.se att man bara kan bygga trevåningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 http://www.thesims.de/sims2/review/screens...creens/148g.jpg Hoppa i soffan och gräva i toaletten är tydligen kul enligt barnen Gör dom sånt även om "fri vilja" är av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Men , kan man typa följa med sina sims på jobbet ( har jag alltid vetat kunna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) en närmare bild på tvn när en sim spelar snowboard spelet sxx Sc0rp:svar Nej Redigerad 16 september, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 en närmare bild på tvn när en sim spelar snowboard spelet sxx Sc0rp:svar Nej Åhh , okej synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 ta död på ungen då och gör en ny Det roligaste jag läst på länge. Tack för att du förgyllde min tillvaro ytterligare, Höken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts