fr34k Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Vet ej varför ni tar upp ämnet bögar hela tiden , killen har inte föds för att vara ihop med en kille , Ni får fan fatta att det inte borde finnas bögar, man blir ju bara arg när man hör det, man hör det typ 100 gånger per dag , jag är fan trött på det här landet , bögar bögar bögar, fyfan vad äckliga ni er. flytta till ett annat land då.. gärna ett som inte släpper in invandrare tyvärr så råkar jag vara homofob.. men bögarna har väl rätt att finnas för det. dem kan väll inte rå för att dem tänder på snoppar men on topic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Kan inte bygga saker (typ väggar och grundar!)! Kan nån ge mig en förklaring hur man gör.... Antingen så e det nåt skit-enkelt jag har missat eller så e de nåt fel på burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Du har inte en köpt version av spelet va? Läs mer om det här och hur man löser problemet(jag lyckas ej ): http://www.piratbyran.org/?view=forum&a=thread&id=12634 eller http://www.piratbyran.org/?view=forum&a=thread&id=12798 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Kan inte bygga saker (typ väggar och grundar!)! Kan nån ge mig en förklaring hur man gör.... Antingen så e det nåt skit-enkelt jag har missat eller så e de nåt fel på burken. De är för att du har.. hittat the sims2 i en buske.. ut och leta igen.. just den du hittade i busken har blivit skadad.. ut och leta med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Varför är du arg på dessa männsikor JAG FRÅGAR ER ALLA VARFÖR?! Visst lite konstiga är dom, men dessto mer bögar dessto mer tjejer blir de över. Så egentligen är det bra att dom finns så. Risken blir ju större att man får snyggare tjej elelr hur? right on Kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Växer bebisarna som man föder till fullvuxna människor? (och sen gamlingar) I The Sims 1 blir dom ju inte mer än barn! hehe. jag ser att du har fått svar men jag måste tillägga : Du värkar juh inte ens har läst ett halft dugg om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 hehe. jag ser att du har fått svar men jag måste tillägga : Du värkar juh inte ens har läst ett halft dugg om spelet Man behöver inte vara expert på ett spel för att ha de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 tycker det är svin kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToMMy Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag fick det en dag inan jag med men det ´suger hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jaaa! fick låna skiten av min tjej installerar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 har skaffat the sims 2 å de är mykke bättre än 1an...för de som gillar 1an köp de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts