Jump to content

The Sims 2

thotim
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 370
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävlar, det visste inte jag... vad kan man bygga nu då.. hmm, en simhall, en biograf, en restaurang... vad mer...?

Angående badhus så funkar det väl inte att ha pool på andra våningen och uppåt...? :unsure:

Edit:

P-C @, jo jag sa det flera gånger men du lyssnade inte!!! :wacko:<_<

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skapar en sim och flyttar in henne i ett hus, sedan sakapar jag en till, men flyttar in honom i ett annat hus, och sedan låter dessa två bli kära, för att sedan gifta sig och flytta in hos den ene, vad händer då? Blir det förra huset tomt? Tar man över båda simmar då också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skapar en sim och flyttar in henne i ett hus, sedan sakapar jag en till, men flyttar in honom i ett annat hus, och sedan låter dessa två bli kära, för att sedan gifta sig och flytta in hos den ene, vad händer då? Blir det förra huset tomt? Tar man över båda simmar då också?

Det fungerar som i första The Sims. Den familjemedlem som erbjöd partnerskap tar över vederbörande sim. Huset där denne bodde kommer att tömmas på möbler, dessa säljs, du får pengar och huset finns för försäljning igen.

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ej varför ni tar upp ämnet bögar hela tiden , killen har inte föds för att vara ihop med en kille , Ni får fan fatta att det inte borde finnas bögar, man blir ju bara arg när man hör det, man hör det typ 100 gånger per dag , jag är fan trött på det här landet , bögar bögar bögar, fyfan vad äckliga ni er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bögarna har lika mycket rätt att finnas och ha samma rättigheter som oss som vi... >_<

Bara för att någon man attraheras av en annan man så betyder inte det att han är ett orfo från någon planet som borde skjutas.

Jag är fan trött på er homofober som tror att ni är något men egentligen bara är rädda för att se verkligheten, eran lilla snopp -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bögarna har lika mycket rätt att finnas och ha samma rättigheter som oss som vi... (:!!!:)

Bara för att någon man attraheras av en annan man så betyder inte det att han är ett orfo från någon planet som borde skjutas.

Jag är fan trött på er homofober som tror att ni är något men egentligen bara är rädda för att se verkligheten, eran lilla snopp :blink:

Du tycker alltså de har rätt ;)

Verkligheten är att mannen har skapats till kvinnan ,och kvinnan samma sak , värför ska du komma på saker som inte finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ej varför ni tar upp ämnet bögar hela tiden , killen har inte föds för att vara ihop med en kille , Ni får fan fatta att det inte borde finnas bögar, man blir ju bara arg när man hör det, man hör det typ 100 gånger per dag , jag är fan trött på det här landet , bögar bögar bögar, fyfan vad äckliga ni er.

Varför är du arg på dessa männsikor (:!!!:)

JAG FRÅGAR ER ALLA VARFÖR?!

Visst lite konstiga är dom, men dessto mer bögar dessto mer tjejer blir de över. Så egentligen är det bra att dom finns så. Risken blir ju större att man får snyggare tjej elelr hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor