Kalan Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Seriöst? Jajjamensan Jag har konfronterat ett problem i mitt skapande av djävulen som spelbar sim. Hur importerar man simmen från Body Shop till spelet? Redigerad 11 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jajjamensan Jävlar, det visste inte jag... vad kan man bygga nu då.. hmm, en simhall, en biograf, en restaurang... vad mer...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jävlar, det visste inte jag... vad kan man bygga nu då.. hmm, en simhall, en biograf, en restaurang... vad mer...? ett horhus? angående sims=tjejspel teorin: man kan ju pöka på brudar i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Man kan också hångla med alla i familjen oavsett kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 undrar om det går att "försöka skaffa barn" när det är två killar.. måste prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 undrar om det går att "försöka skaffa barn" när det är två killar.. måste prova! Du lär inte lyckas iaf, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 undrar om det går att "försöka skaffa barn" när det är två killar.. måste prova! Jag tror att man kan adoptera barn när man lever i ett gayförhållande.. Vilket ju är ganska radikalt i Amerikatt, efter den konstanta debatten på ämnet.. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Jävlar, det visste inte jag... vad kan man bygga nu då.. hmm, en simhall, en biograf, en restaurang... vad mer...? Angående badhus så funkar det väl inte att ha pool på andra våningen och uppåt...? Edit: P-C @, jo jag sa det flera gånger men du lyssnade inte!!! Redigerad 12 oktober, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 undrar om det går att "försöka skaffa barn" när det är två killar.. måste prova! I The Sims 1 så hadde jag ett bögpar. Det gick att "Leka i sängen" med dom. Det hände tyvärr inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Om jag skapar en sim och flyttar in henne i ett hus, sedan sakapar jag en till, men flyttar in honom i ett annat hus, och sedan låter dessa två bli kära, för att sedan gifta sig och flytta in hos den ene, vad händer då? Blir det förra huset tomt? Tar man över båda simmar då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Om jag skapar en sim och flyttar in henne i ett hus, sedan sakapar jag en till, men flyttar in honom i ett annat hus, och sedan låter dessa två bli kära, för att sedan gifta sig och flytta in hos den ene, vad händer då? Blir det förra huset tomt? Tar man över båda simmar då också? Det fungerar som i första The Sims. Den familjemedlem som erbjöd partnerskap tar över vederbörande sim. Huset där denne bodde kommer att tömmas på möbler, dessa säljs, du får pengar och huset finns för försäljning igen. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 undrar om det går att "försöka skaffa barn" när det är två killar.. måste prova! Har du lyckats än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 PM:a mig om nån vet hur jag ska lyckas placera ut saker i byggläget plz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Vet ej varför ni tar upp ämnet bögar hela tiden , killen har inte föds för att vara ihop med en kille , Ni får fan fatta att det inte borde finnas bögar, man blir ju bara arg när man hör det, man hör det typ 100 gånger per dag , jag är fan trött på det här landet , bögar bögar bögar, fyfan vad äckliga ni er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Bögarna har lika mycket rätt att finnas och ha samma rättigheter som oss som vi... Bara för att någon man attraheras av en annan man så betyder inte det att han är ett orfo från någon planet som borde skjutas. Jag är fan trött på er homofober som tror att ni är något men egentligen bara är rädda för att se verkligheten, eran lilla snopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Bögarna har lika mycket rätt att finnas och ha samma rättigheter som oss som vi... (:!!! Bara för att någon man attraheras av en annan man så betyder inte det att han är ett orfo från någon planet som borde skjutas. Jag är fan trött på er homofober som tror att ni är något men egentligen bara är rädda för att se verkligheten, eran lilla snopp Du tycker alltså de har rätt Verkligheten är att mannen har skapats till kvinnan ,och kvinnan samma sak , värför ska du komma på saker som inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Vi människor skapades för att överleva, ändå tar vi död på varandra. Rolig värld vi lever i eller hur? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Vet ej varför ni tar upp ämnet bögar hela tiden , killen har inte föds för att vara ihop med en kille , Ni får fan fatta att det inte borde finnas bögar, man blir ju bara arg när man hör det, man hör det typ 100 gånger per dag , jag är fan trött på det här landet , bögar bögar bögar, fyfan vad äckliga ni er. Varför är du arg på dessa männsikor (:!!! JAG FRÅGAR ER ALLA VARFÖR?! Visst lite konstiga är dom, men dessto mer bögar dessto mer tjejer blir de över. Så egentligen är det bra att dom finns så. Risken blir ju större att man får snyggare tjej elelr hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 haha, off-topic eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag säger som jag alltid har sagt "Usch och Tvi, för Homofobi" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts