xstreem Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) min famlilj....ja poserar lite konstigt....är den lille, är kort för min ålder, och inte lika lång som tonåringen....så ja fick bli barnet Redigerad 5 oktober, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 hittade det i mormors kakburk igår och jag tycker att det verkar vara sådär... men nu har jag inte spelat det mer en en halv minut så jag ahr inte hunnit göra så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 sött.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 sött.... HAHAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 HAHAHA!! Skrattar du åt min förra kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Har ny dator, installerat The Sims 2, om jag vill ha min gamla familj i mitt gamla kvarter ( Skönköping ), som finns på gamla datorn, vad för filer skall jag fixa över till den nya? Userdata eller? Hela Mappen i såfall? edit: Hittade EA-mappen i My Documents, det löser saken.. Redigerad 6 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Skrattar du åt min förra kille? Både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 en fråga är det någon som vet var man kan hitta en crack med ett fungerande byggläge?? och jag har inte laddat hem det utan jag har köpt det men jag orkar inte använda skivan för jag har nött ner ett antal skivor....inte ts2 skivan iaf men endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 en fråga är det någon som vet var man kan hitta en crack med ett fungerande byggläge?? och jag har inte laddat hem det utan jag har köpt det men jag orkar inte använda skivan för jag har nött ner ett antal skivor....inte ts2 skivan iaf men endå. hmm...det är ju förbjudet att snacka om det på forumet så ta adda min msn så hjälper jag dig med cracken...tim_thornberg@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Så har man äntligen The Sims 2 Bättre än jag trodde faktiskt... Kan man göra egna skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Så har man äntligen The Sims 2 Bättre än jag trodde faktiskt... Kan man göra egna skins? Japp. Med body shop det förljer med sims 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Så har man äntligen The Sims 2 Bättre än jag trodde faktiskt... Kan man göra egna skins? Body Shop hade jag redan innan jag fick The Sims 2, det fanns separat på den senaste PCGamern... men hur gör man? "Skapa nya delar" eller? Vill ha annan hudfärg å sånt... Finns det nått mer roligt man kan ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Body Shop hade jag redan innan jag fick The Sims 2, det fanns separat på den senaste PCGamern... men hur gör man? "Skapa nya delar" eller? Vill ha annan hudfärg å sånt... Finns det nått mer roligt man kan ändra? ja ja vet att det fanns innan Men ja skapa nya delar och sen väljder du typ vilken skinn eller nått du ska göra om och sen exportera tror jag . OCh sen finsn det en svart vit bild den visar vad som ska synas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) ja ja vet att det fanns innan Men ja skapa nya delar och sen väljder du typ vilken skinn eller nått du ska göra om och sen exportera tror jag . OCh sen finsn det en svart vit bild den visar vad som ska synas Tack så jätte mycket Bara jag som moddar? Redigerad 10 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Många som säger att the sims är ett tjej spel, man styr ju simmarna samma som ett dock hus ,har ja rätt tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Många som säger att the sims är ett tjej spel, man styr ju simmarna samma som ett dock hus ,har ja rätt tror ni? jupp, man kan säga att det är ett virtuellt dockhus.... men vadå, något fel med det eller? tycker man att det e kul (många som gör) så får de väl lira det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Har en fråga om Sims 2... vet någon hur man gör en såkallad community-lot. Alltså ett ställe där folk samlas och som man kan besöka...? Går det eller för att jag hade tänkt att göra en restaurang... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Du skapar en tomt och när man väljer vad tomten ska heta så kan du kryssa för "allmän tomt". Då har du oändligt med pengar och dit kan simmarna åka genom att ringa efter "taxi" som ligger under filken "transport". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Du skapar en tomt och när man väljer vad tomten ska heta så kan du kryssa för "allmän tomt". Då har du oändligt med pengar och dit kan simmarna åka genom att ringa efter "taxi" som ligger under filken "transport". Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Du skapar en tomt och när man väljer vad tomten ska heta så kan du kryssa för "allmän tomt". Då har du oändligt med pengar och dit kan simmarna åka genom att ringa efter "taxi" som ligger under filken "transport". det kunde du ju ha berättat igår tim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts