Everest Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Härlig snubbe, eller tjej, eller båda..whatever Redigerad 1 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Härlig snubbe, eller tjej, eller båda..whatever Blev inte nöjd med den, så jag gjorde en riktig fuling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag känner han . Skojade... Fan va ful han var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag känner han . Skojade... Fan va ful han var... "Han?" Ser du inte att det är en söt liten flicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Aja hur som helst så är "den" bara för söt...! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Blev inte nöjd med den, så jag gjorde en riktig fuling puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Går det på något sätt att ändra musiken som spelas när simmarna sätter på stereon på tex: Hip hop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 På första sims kunde man byta ut mp3filerna i mapparna om radion. t.ex. Rock1 =ta bort + Thin Lizzy - Sweethart (t.ex.) = byt namn till Rock1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Går det på något sätt att ändra musiken som spelas när simmarna sätter på stereon på tex: Hip hop? Ja det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Det ser lite konstrigt ut när dom dansar så där till någon riktig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Blev inte nöjd med den, så jag gjorde en riktig fuling Hmmm. Jag ser ett ord uppenbara sig framför mina ögon. Det är.... Det Är.... DET ÄR....MIFFO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) haha lol va mycke fula snabbar o snubbarinnor men the sims 2 är ju inte saaa bra?? EDIT: la till lite smilisar Redigerad 4 oktober, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Blev inte nöjd med den, så jag gjorde en riktig fuling VAR har du fått tag på ett foto av min mamma!?!?!? DIN JÄVEL! DU RÖR HENNE INTE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) VAR har du fått tag på ett foto av min mamma!?!?!? DIN JÄVEL! DU RÖR HENNE INTE!! Killen skulle bara laga diskmaskinen och vips så..... Redigerad 4 oktober, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Killen skulle bara laga diskmaskinen och vips så..... Han ser lite 'spänd' ut, om någon hajar vad jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Hahaha, den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Ett vackert par... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Din signatur är för dum. Stor menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Din signatur är för dum. Stor menar jag Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Den är 500x200. *EDIT* Fast storleksmässigt (kb, mb o.s.v.) är den alldeles för stor. Suck... jävla skribb, ska alltid ha rätt.. Redigerad 4 oktober, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Av en ren slump isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts