GTA3 freak Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Och alla har laglig version eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 sjäääääälvklart... Min syrra har skaffat det vet inte hur . Men det äger hårt (spelet alltså) Mycket bättre nu när man kan bygga källare och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Men den förra gubben (Gordon) var faktiskt mer lik postal dude om man bortser från kläderna och brillorna... Min familj... lol tim din pappa är inte spanjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 hehe....det var iaf det bästa jag kunde göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 laddar ner nude patchen jag ladda inte ner ett skit, det bara blev så. Jag tror att jag gjorde fusket Move_objects on så kunde man flytta censuren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Och alla har laglig version eller? njaa ja nej ja Men mitt funkar skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Dem flesta som har postat i den här tråden har nog laddat ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Not me, jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Not me, jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Not me, jag lovar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Du ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Min syrra köpte det, men jag gav henne 200 så fick hon vara nöjd, så jag kan i allafall bygga hus, vilket min kompis inte kan.. Det var nån som sa att man kunde bygga källare, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Min syrra köpte det, men jag gav henne 200 så fick hon vara nöjd, så jag kan i allafall bygga hus, vilket min kompis inte kan.. Det var nån som sa att man kunde bygga källare, hur gör man? Bygg så att huset står på en "högre grund" och sen tar du bort "grunden" där källaren ska vara, sedan sänker du marken där och så vips så har du din källare. Ett hett tips är att låta tonåringarna bo där, så coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Eller bebisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Bygg så att huset står på en "högre grund" och sen tar du bort "grunden" där källaren ska vara, sedan sänker du marken där och så vips så har du din källare. Ett hett tips är att låta tonåringarna bo där, så coolt! I may be trög, men det funkar inte, det ser ju lite vrickat ut+att jag inte får ner en trappa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 not me, jag "loovar" Jeehubaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 nött meh i lova (Vill inte ha sims 2 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Killlar, vet ni inte om det finns nån trainer, eller nått knep så man kan få en jävla massa pengar? Vill ju ha värsta lyxkåken men jag får inte ner den jävla konsolen. Det är exakt samma verision som min bror har på sin dator och där får han ner konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Kan man ha: 1. Livvakter? 2. Limousiner? 3. Äga företag? Kan man: Döda folk (Med vapen)? Det enda jag vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Döda folk (Med vapen)? Nej, men det gammla klassiska sättet finns kvar (ta bort stegen från poolen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts