Mr.Magic Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jo , eller som grimn Nice one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Nice one Hehe , lägg upp lite fler screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Fan va man stör sig på att de är utan de roliga sakerna, fast till sims 1 hitta jag en massa skins som var naken skins typ, tror det var nånstans på http://www.killersims.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Vet någon en sajt med grejor till Sims 2? Skins och objects... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 sök på google finns massa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Hihihihi jag har ingen censur på mitt sims 2 Kommentar till bilden: You'r Shaven, For me? de har jag också men dom e inte så specielt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Fegt att slå tjejer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Kolla minen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Vet någon en sajt med grejor till Sims 2? Skins och objects... The Sims 2 sektionen på thesims.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag har the sims2 nu men varför kan man inte bygga väggar o sånt? man kan bara bygga möbler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag har the sims2 nu men varför kan man inte bygga väggar o sånt? man kan bara bygga möbler... Du har crackad version antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Du har crackad version antar jag.. aha ok Här e mitt hus i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Död tomt eller vad? lite träd och buskar! //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Mitt bidrag. Jens Rövskägg. Han liknar grynet litegrann (om man kollar riktigt noga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Död tomt eller vad? lite träd och buskar! //carolus man kan ju inte bygga grejer på byggavdelningen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 man kan ju inte bygga grejer på byggavdelningen ju eh, jo? och varför använder du parkettgolv som tak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Han kanske tycker det är fint! . Han kanske blev lite förvirrad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 hahahhaa... vigge, bästa bildobservationen hittils hmm, jag har den dära feta lyxvillan för 200 000 simoleons @ staden längst till vänster som jag inte kommer ihåg va den heter... Men tjejjerna kommer dit iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 eh, jo? och varför använder du parkettgolv som tak? Det är så i början när man köper det huset, men visst är det muppigt... Själv har jag ominstallerat TS2 fast nu på engelska, och så har jag gjort Neo. Det är lättare att kontrollera en enda sim än en hel familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 eh, jo? och varför använder du parkettgolv som tak? för att jag köpte ett färdigt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts