Mr.Magic Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Nå...inga fler bidrag till fulaste sim tävlingen? vänta lite kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag brukar typ tanka 3 album varenda dag... Jag vinner för jag tankar 1 sak varje år typ, ärligt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Postal Dude, Spike AKA William The Bloody (Awful Poet ), och nån fjortis jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Mitt nya bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 jaaa låt oss alla skryta om att vi tankar warez.. Speciellt på ett anti warez forum.. SMART.. REAL SMART.. Tror ni antipiratbyrån har nåt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Mitt nya bidrag Hmm, ska man ha en sådan här "tävling" borde bidragen se mera normala ut... inte överdrivet fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Varför kör ni så låg upplösning? Jag trodde alla ni hade EXRTREME dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Tror ni antipiratbyrån har nåt forum nej, men piratbyrån har Kung-Food @ Haha, skönaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Varför kör ni så låg upplösning? Jag trodde alla ni hade EXRTREME dator. därför att det är Sims2 som tar screenshots:en, högsta upplösningen för dem är ju typ 640x480 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Eftersom att deras upplösning är sämst använder man ju 'PrtSc' eller något screenshot progg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jag tog mina med Printscreen knappen. Och när jag skulle lägga upp PNG funkade det inte! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Kolla om du har någon "F Lock" knapp. Om du har det så tryck på den och försök att ta screen igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Va va det för elektronisk dusch eller nått ni snackade om?? Som jorde alla parametrar till fullt...?? Var hittar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 vet någon hur man ska göra om man vill köra rippat?? brukar gör det för då slipper man att man repar upp skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Hihihihi jag har ingen censur på mitt sims 2 Kommentar till bilden: You'r Shaven, For me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Kung - food du bara matar in massor anledningar till varför man ska köpa sims 2 Förresten , är det en val som fött henne , hon har ju inga bröstvårtor :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 (redigerad) I got more! Hmm första kommentaren: Sen när hade jag en sån liten? 47 på femte banan i hitman2 med Waiter kläderna. 47 som dödar en björn Och 2 ord jag skrev med golv plattor. Edit: gemför med Hitman 2 om du vill... Redigerad 23 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Nu förstörde du ju allt med den där nakna killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Nu förstörde du ju allt med den där nakna killen ähh... han har ju lika stor kuk som Tjejen LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jo , eller som grimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts