Panimala Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ser ut som att läpparna är inklistrade. Vet, men det är dom inte. Gjorde Neo nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 hahahhhaa! vad coolt! kan man göra av kändisar från filmer?? De e ju bara o fixa lite så ser dom ut så? De finns ju typ hur stora läpparna ska vara och var ögonen ska sitta m.m Så de finn ju inte riktigt någon kändis sak . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ni som fått ert spel på annat vis än o gå och köpa det, och därmed inte kan bygga väggar och sånt, lägg till mig på MSN. I övrigt så känns det som det är en hel del nytt o roligt med! Har dock inte spelat specielt mkt... Och nej, det är inte värt pengarna, det finns bara en serie med spel som är det, vilken får ni lista ut själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) FATTA NÖRDAR SIMS2 ÄR UTE! SW:BF ÄR INNE!! haha lol...Sims släpptes för 4 dagar sen. Du tycker att det är ute...haha är GTA:VC också ute eller? .... Men f*n jag vet att Star Wars Battleground släpps om 4 dagar och att du tankat det...och vem bryr sig...? !!!! Redigerad 21 september, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) haha lol...Sims släpptes för 4 dagar sen. Du tycker att det är ute...haha är GTA:VC också ute eller? .... Men f*n jag vet att Star Wars Battleground släpps om 4 dagar och att du tankat det...och vem bryr sig...? !!!! LOL Du och wild hawk är dom största nerladdarna på forumet. Efter mig då.. Ni som fått ert spel på annat vis än o gå och köpa det, och därmed inte kan bygga väggar och sånt, lägg till mig på MSN. Har du någon crack för det? Redigerad 21 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Lilla mig då ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 LOL Du och wild hawk är dom största nerladdarna på forumet. Efter mig då..Jag brukar typ tanka 3 album varenda dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag brukar typ tanka 3 album varenda dag... jaaa låt oss alla skryta om att vi tankar warez.. Speciellt på ett anti warez forum.. SMART.. REAL SMART.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 jaa! nu skulle det komma ett überseriöst inlägg här men tyvärr så glömde jag bort det i all upphetsning så ni kommer aldrig att veta vad ni gick miste om nåväl, en "vill-vara-mod-kommentar" sitter aldrig fel.. så: ON TOPIC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Angående den där "fulaste sim tävlingen" så har jag ett skit bra bidrag men det e hos min kompis men han har inte internet nu! Redigerad 21 september, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Comfy, du kan inte bygga för att du skaffat spelet illegalt. Det vill säga utan original-CDn. Sluta tjafsa wärsh nu och ON TOPIC mf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 FATTA NÖRDAR SIMS2 ÄR UTE! SW:BF ÄR INNE!! ehhhhhhhhh........ Stfu? enligt dig är det d kanske ja men det är inte alla som gillar SW:BF så typ stfu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Skribb skulle du inte kunna lägga upp modden du gjorde så att man kan spela Doom 3 istället för SSX 3? Skulle vara tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Mer än gärna, men den är typ 15MB, vart kan jag ladda upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 hmm...du får nog skicka den över msn istället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 hmm...du får nog skicka den över msn istället.... rätt lätt att fixa, skaffa bara en avi och lägg den i ....\Mina Dokument\EA Games\The Sims 2\Movies\Broadcast och sedan i mappen ni vill att filmen ska visas som, exempelvis TvWorkout för att den ska visas när en sim tränar framför TVn filmen måste du ju iofs få av Skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Min ligger i Movies\games\ssx... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag tar min tjej på sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Skönt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Nå...inga fler bidrag till fulaste sim tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts