thotim Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Som ni vet så släpps The Sims imorrn (Fredag) i affärerna. Här kan ni snacka om det underbara spelet...Eftersom jag förhandsbokad det så fick jag det en dag innan releasen. DVS Idag Snacka på... Edit: Augusti är fel... Det är September jag menar... Redigerad 16 september, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Eftersom jag förhandsbokad det så fick jag det en dag innan releasen. DVS Idag Hihi, jag fick det i förrgår Dock hur tänker jag ej nämna Har inte hunnit spela så mycket direkt, ska nog köra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Hihi, jag fick det i förrgår Dock hur tänker jag ej nämna Har inte hunnit spela så mycket direkt, ska nog köra nu hihi o ja fick det i tisdags Men ja har spelat det och de e rätt roligt. Fast jag tycker den var lite objekt de e yp bara några och sen kan man byta färg på dom o så . Aja de lär väll komma expationer och så kan man ju alltid ladda ner objekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Hihi, jag fick det i förrgår Jag håller på att gå från affären det bara 70% kvar tills jag kommer hem, hahahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Hihi, jag fick det i förrgår Dock hur tänker jag ej nämna Har inte hunnit spela så mycket direkt, ska nog köra nu fick också det igår, hur jag fick det tänker jag inte heller nämna äh skitspel roligt i max 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Det är helt ok faktiskt för att vara en uppföljare. Det enda jobbiga är att man blir gammal så snabbt. En sim är bara vuxen i ca 20 dagar, sen blir den gammal Redigerad 16 september, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Det är helt ok faktiskt för att vara en uppföljare. Det enda jobbiga är att man blir gammal så snabbt. En sim är bara vuxen i ca 20 dagar, sen blir den gammal Men man kan ju stänga av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Det är ett tag sen det var 16 Augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Det är ett tag sen det var 16 Augusti. mmm....16 h 19 min och 43 s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 I helvete att det är 16 h sen. Det är ju September nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Jag håller på att gå från affären det bara 70% kvar tills jag kommer hem, hahahahhaha Får jag ställa en fråga... Hur lyckades du med att skriva att det är 70% hem när du går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 TYcker att Sims 2 måste va jä-la mycke roligare än ettan om det ska finnas en chans till ett köp. 1:an var ju så tråkig så att man nästan svimmade efter en så där.....5 minuter . Tack ja vet ja lite roligare sepl typ GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Får jag ställa en fråga... Hur lyckades du med att skriva att det är 70% hem när du går? Jag vet inte säkert men jag tror han använde tangenterna på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Haha... Jag hade dte i söndags... Men, men.... Det är jättekul! Jag byggde ett hus som var 4 våningar + tak, sen när jag skulle insreda låste det sig... Det var jobbigt, för jag sparade senast när huset var klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Min syrra köpte det, installerar nu, skall se om det är bra, det brukar det vara, men efter ett tag tröttnar man väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Min syrra köpte det, installerar nu, skall se om det är bra, det brukar det vara Har din syrra köpt det flera gånger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Har din syrra köpt det flera gånger eller? Haha, ja, jag brukar säga att hon skall pröjsa för att det bara är hon som spelar, men jag installerar ändå, man sparar ju lite pengar om man säger så.. Fick dock betala halva en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 jag fick den för hmm typ 3-5 dagar sedan jag hittade den bakom huset i en överstor burk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Nä men seriously jag fixa det från någon hemsida för att jag trodde inte det skulle va kul och jag hade tydligen rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Fick det i Tisdags, men min dator suger så jag kan inte lira... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts