Carolus XII rex suenica Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Tjabba tjena hallo, jag läste en Pc-gamer tidning i bilen på väg upp till fjällen vintern 2003. Där läste jag om ett spelsom man kunde vara vampyr på och suga blod och andra trevligheter. Nu är det så här att jag inte kommer ihåg vad spelet hette, eller vart den pc-gamer tidningen är någonstans. Har någon här en blekaste om vilket spel jag menar? Eller ett liknande spel vore grymt! tack på förhand! //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 har du half-life så www.vsmod.com = äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Kan det möjligtvis vara Vampires the Masquerade: Bloodlines? Ett urbaniserat rollspel som utspelat i Los Angeles. Bygger på bordsrollspelet "The World Of Darkness". Utvecklas av Troika Games. Du tar på dig rollen som en vampyr i en av 7 olika klaner. Ett rollspel jag längtar mig fördärvad efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Eller kanske BloodRayne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Ett rollspel jag längtar mig fördärvad efter! Ååh, precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kan det möjligtvis vara Vampires the Masquerade: Bloodlines? Ett urbaniserat rollspel som utspelat i Los Angeles. Bygger på bordsrollspelet "The World Of Darkness". Utvecklas av Troika Games. Du tar på dig rollen som en vampyr i en av 7 olika klaner. Ett rollspel jag längtar mig fördärvad efter! när kommer det spelet vill tästa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 om man inte vill vänta på BloodLines så kan man ju lira vanliga Masquerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 om man inte vill vänta på BloodLines så kan man ju lira vanliga Masquerade jo fast multi är ju skit på vanliga, adminsen spawnar ju saker åt sej själva och slaktar alla andra, man kan ju lägga in mods också... helt värdelöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Tjabba tjena hallo, jag läste en Pc-gamer tidning i bilen på väg upp till fjällen vintern 2003. Där läste jag om ett spelsom man kunde vara vampyr på och suga blod och andra trevligheter. Nu är det så här att jag inte kommer ihåg vad spelet hette, eller vart den pc-gamer tidningen är någonstans. Har någon här en blekaste om vilket spel jag menar? Eller ett liknande spel vore grymt! tack på förhand! //carolus Det kanske är Blood Omen 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kan det möjligtvis vara Vampires the Masquerade: Bloodlines? Ett urbaniserat rollspel som utspelat i Los Angeles. Bygger på bordsrollspelet "The World Of Darkness". Utvecklas av Troika Games. Du tar på dig rollen som en vampyr i en av 7 olika klaner. Ett rollspel jag längtar mig fördärvad efter! Tack! Det var precis det jag menade! "7 olika klaner" känner jag igen från tidningen. Tack esperanto för ditt tips, ska genast kolla upp det //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 jo fast multi är ju skit på vanliga, adminsen spawnar ju saker åt sej själva och slaktar alla andra, man kan ju lägga in mods också... helt värdelöst det låter som min klan-server på rune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 när kommer det spelet vill tästa det Vet du vad empa du har spammat i alla dina posts. Om du vill vara kvar på den här sidan så skärp dig för detta är det värsta jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 det låter som min klan-server på rune att du orkar spela det ännu... finns inga roliga servers längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vet du vad empa du har spammat i alla dina posts. Om du vill vara kvar på den här sidan så skärp dig för detta är det värsta jag sett. Öh, han ställde en fråga. Skärp dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) Öh, han ställde en fråga. Skärp dig själv. Men ta och kolla på hans tidigare posts det spelar väll ingen roll om han är liten. Och det räcker väll med ett litet stavfel för att du ska klaga på mig. Redigerad 22 september, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Men ta och kolla på hans tidigare posts det spelar väll ingen roll om han är liten. Och det räcker väll med ett litet stavfel för att du ska klaga på mig. Jag har inte försvarat honom för att han varit liten. Han ställde en fråga och du börjar leka moderator utan anledning. Men on-topic nu, folks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts