Jump to content

Ett vampyr spel, tack!

Carolus XII rex suenica
 Share

Recommended Posts

Tjabba tjena hallo, jag läste en Pc-gamer tidning i bilen på väg upp till fjällen vintern 2003. Där läste jag om ett spelsom man kunde vara vampyr på och suga blod och andra trevligheter. Nu är det så här att jag inte kommer ihåg vad spelet hette, eller vart den pc-gamer tidningen är någonstans. Har någon här en blekaste om vilket spel jag menar? Eller ett liknande spel vore grymt! tack på förhand! :D

//carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det möjligtvis vara Vampires the Masquerade: Bloodlines?

Ett urbaniserat rollspel som utspelat i Los Angeles. Bygger på

bordsrollspelet "The World Of Darkness". Utvecklas av Troika Games. Du tar på dig rollen som en vampyr i en av 7 olika klaner.

Ett rollspel jag längtar mig fördärvad efter!

när kommer det spelet vill tästa det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjabba tjena hallo, jag läste en Pc-gamer tidning i bilen på väg upp till fjällen vintern 2003. Där läste jag om ett spelsom man kunde vara vampyr på och suga blod och andra trevligheter. Nu är det så här att jag inte kommer ihåg vad spelet hette, eller vart den pc-gamer tidningen är någonstans. Har någon här en blekaste om vilket spel jag menar? Eller ett liknande spel vore grymt! tack på förhand! :D

//carolus

Det kanske är Blood Omen 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det möjligtvis vara Vampires the Masquerade: Bloodlines?

Ett urbaniserat rollspel som utspelat i Los Angeles. Bygger på

bordsrollspelet "The World Of Darkness". Utvecklas av Troika Games. Du tar på dig rollen som en vampyr i en av 7 olika klaner.

Ett rollspel jag längtar mig fördärvad efter!

Tack! ;) Det var precis det jag menade! "7 olika klaner" känner jag igen från tidningen. Tack esperanto för ditt tips, ska genast kolla upp det :D

//carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ta och kolla på hans tidigare posts det spelar väll ingen roll om han är liten.

Och det räcker väll med ett litet stavfel för att du ska klaga på mig.

Jag har inte försvarat honom för att han varit liten. Han ställde en fråga och du börjar leka moderator utan anledning.

Men on-topic nu, folks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor