Jump to content

Hitman 3

Sc0rp
 Share

Recommended Posts

Var vänlig att inte skapa någon ny topic om ni inte har något vettigt att säga!

Öhum...Kalla mig inte för "ni" jag är fan inte schizofren och jag kanske vill diskutera Hitman 3 ?

Moget å gå och klaga på andras topics , då kan jag lika gärna klaga på dina snuskiga behov...vad dom nu är. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhum...Kalla mig inte för "ni" jag är fan inte schizofren och jag kanske vill diskutera Hitman 3 ?

Moget å gå och klaga på andras topics , då kan jag lika gärna klaga på dina snuskiga behov...vad dom nu är. :D

Ja du är en skorpa, who the crap cares? Du är ny här, och eftersom du fått svara på frågan när du registrerar di' "Är du över tretton år?" så, om du är här är du alltså 13 år eller över, då borde du ha vett nog att inte bråka med administratörer och moderatorer. ;) på di' själv!

Finns ett verktyg som kallas "Search" i detta forum, leta först efter topics om du gör topics om väldigt kända saker tror jag säkert att någon av de hundratalet aktiva användare har skapat en tråd om det, nu har vi redan en mkt använd och gammal godtrogen Hitmantråd här i forumet så pallra di iväg några sidor bakåt och leta efter den.

*EDIT*

Regler @ gtasajtens forum

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut.

plus är det jobbigt om folk gör dubbelpostar och bilder som är tio gånger större än forumet, eftersom det då töjer ut forumet, du hade bara behövt en post här anser jag i alla fall. Inte två posts efter varandra.

*EDIT 2*

Dessutom om du hade haft ögonen med dig hade du sett att det finns en liten "officiell" tråd för screenshots här i forumet.

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moget å gå och klaga på andras topics , då kan jag lika gärna klaga på dina snuskiga behov...vad dom nu är. ;)

Öhm, Funnylin är moderator, d.v.s. att han hjälper till att hålla ordning på forumet. Det är hans jobb här att "gnälla på andras trådar". Och gråt inte, alla kan inte vara kloka.

Funny, du hann inte se att jag stavade ditt namn fel va? :D

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, Funnylin är moderator, d.v.s. att han hjälper till att hålla ordning på forumet. Det är hans jobb här att "gnälla på andras trådar". Och gråt inte, alla kan inte vara kloka.

Funny, du hann inte se att jag stavade ditt namn fel va? :D

höhö, blir alltid jättenyfiken vad du skriver i de där små texterna, tvingas klistra in dem i anteckningar, du borde skapa en tråd full med såna där små texter, snacka om tidsslaktare # 1! ;) ehm... eller är det jag som har dålig humor? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhh AE_Dave spelar wise guy för att han tror han ska få medalj av hultan :D

Och jag är 15.

Och ja , jag vet vad en moderator är och vad är det för fel på min topic ?

Det här forumet är för spel och Hitman 3 är ett spel , så vad är det för fel ?

Jag chansar på att du är typ 10 år AE_Dave med tanke på ditt fantasifulla namn...

Vad kvittar det om man gör en ny tråd om hitman , den andra hitman tråden kanske det var för mkt bråk i vem vet och den kanske handlade om hitman codenamn 47 typ ?

Redigerad av Sc0rp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sc0rp, snälla håll inte på som du gör. Det alla menar är att det finns en hitman 3 tråd redan, där det finns en massa info om spelet och där postar alla som har något att säga om hitman3. Ok, du skapade en ny tråd, men thats it. Du borde bara sagt oj, visste inte eller så. Men om man ska hålla på och tjafsa så kommer typ alla vara emot dig och det slutar med att du blir bannad.

Nu gör du som du vill, fortsätter du så kommer du aldrig komma upp i 10 posts. EDIT: lol, ser att du redan har 60 posts, men du fattar vad jag menar :rolleyes: . Det är inte försent att be om ursäkt, inte för att du skapade en ny topic, men för att du inte respekterar funnylin, som är en mod=lyd denne person.

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhh AE_Dave spelar wise guy för att han tror han ska få medalj av hultan  :rolleyes:

Och jag är 15.

Och ja , jag vet vad en moderator är och vad är det för fel på min topic ?

Det här  forumet är för spel och Hitman 3 är ett spel , så vad är det för fel ?

Jag chansar på att du är typ 10 år AE_Dave med tanke på ditt fantasifulla namn...

Vad kvittar det om man gör en ny tråd om hitman , den andra hitman tråden kanske det var för mkt bråk i vem vet och den kanske handlade om hitman codenamn 47 typ ?

LoL, vem är det som spelar "Wiseguy" här va? Säger vad som stämmer, skiter i om hultan tycker med eller ger mi medalj (vilket jag inte vill),

jag är ingen jävla rövslickare, vill bara att alla naabs här i forumet inte ska komma och förstöra, ni ska hålla er på samma spår som alla andra.

Jag är inte 10 (erm mest lol?)

Kolla min profil din sega sate, date of birth: 07-05-89

Btw tror jag inte att en 10åring kan formulera eller skriva på samma sätt som jag gör ;) (Inte för att jag anser att jag gör det bra men de skriver mer typ: "Öööh damp, håhåhå duuuh,, wiiiehuh, bajs.... höhöhö piss.... ööööh" eller nåt sånt. :angry:

men på mitt "fantasifulla namn" så var det tänkt då jag var med i ett modteam (Gammalt och nerlagt dock!)

kallat "Avalon Entertainment" och när jag registrerade här hade jag bara tänkt skriva 1 post med reklam därmed namnet "AE_Dave" eftersom jag heter David och kallas mest Skumtomten eller Dave så. Kom inte hit och börja anklaga mig för "Dålig fantasi", du själv har ju någon förjäklig cs-fjortis stavning "Sc0rp".

eller om det nu heter "1337", jaja, sak samma.

hmmm...

;) Kom inte hit och säg att jag har dålig fantasi din utdrygade unge, dessutom den andra hitman tråden är inte ansedd bara för "Hitman Codename 47", läs igenom den innan du bara "antar" att den är det din sega sate. -_-

*EDIT*

efter att ha granskat din post lite närmre:

1. Det kvittar mkt om att göra en ny tråd om hitman, varför då? Jo,

1a) det blir grötigt i forumen och svårt att hitta till trådarna till slut

1b) Regeln

§1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal.
säger att man inte får "upprepa trådar i masstal".

Och om alla hade skapat nya trådar bara för de inte orkat kolla i de tidigare och "antar" att det är bråkigt i dem och att de är till äldre versioner av spelet/programmet eller vad de nu pratar om så skulle det ju bli masstal av ett ämne.

1c) Angående "den andra hitmantråden kanske det var flr mkt bråk i vem vet",

nå, jag vet, jag var medlem här innan den postades (vilket majoriteten av medlemmarna var) så, vi vet, sluta komma med så dumma frågor/bortförklaringar, om det upprepas att du skapar en tråd om ett ämne som redan finns här men inte visste det och nån mod/admin kommer och hackar på dig så behöver du som Pain to the Max redan sagt, inte hänga upp dig på det bara be om sry och sen gå till den andra tråden.

Sry att jag blivit sur och hållit på nu men, som sagt, är ingen rövslickare och förväntar mig inte att få något av hultan eller någon mod, men man ska hålla ordning i forumen och när du började gnälla på funny att han gnällde på dig så gnällde jag på dig också för att du skulle förstå att han är en av de som leder det här forumet. :)

Och om du undrar med namnet varför jag inte byter om jag ska stanna kvar här så kan jag svara på det med:

1. Jag frågade hultan om jag fick byta till mitt vanliga nick som jag brukar använda men han sa nej, iaf när jag frågade senaste, udner sommarlovet har jag för mig att det var.

2. Vill inte skapa en ny användare, skulle kännas onödigt att låta den här idla sönder och att forumet tvingas visa typ 5k users när kanske bara 100 / 500 är aktiva, right?

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...