putte_tutte Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 tja alla, ville bara visa mitt påbörjade 240 projekt med lite breddade skärmar å skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ser ju bra ut, men ganska mycket onödiga vertices på taket, ta och minska lite där kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 3vligt att någon gör en riktigt bil men skippa "skiten" eller gör "skiten" som extra-grejjer så att bara vissa bilar har dom sakerna.. karossen ser mycket kantigare ut än i verkligheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Detta är varför jag vill ha breddade skärmar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) aha, men gör en "riktig" grp-a 240 då jag har bilder på den 240'n inne i bagaget och i motorrummet så att du kan göra det ordentligt.. om du vill.. har nog några på inredningen oxå.. Redigerad 16 september, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 den ser lite 4 kantig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 ÄNTLIGEN!!!!!!! Min favoritbilmodell är just Volvo 240, finns ingen snyggare på jorden. Hoppas bilen blir fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 erm varför har du så jävla många surface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Liknar mer en 142:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kan jag få ritningarna du använder? Skulle hjälpa mig med min "Pimpin' 240"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kan jag få ritningarna du använder? Skulle hjälpa mig med min "Pimpin' 240"! man måste ju inte ha blueprints, det är ganska dorky tycker jag, skaffa bara en bild på fram och sida så modellar du efter dom fast på fri hand, så gör jag alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 men hur imorterar man en bild till skiten då (som bakgrund) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Och vad använder du Griimn för program när du gör bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 hur får du till så att bilen glänser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 måste re va nån speciell typ av bild elle, kommer inte fram någon när jag loada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 ska fixa alla springor sen, nu undra ja bara hur man få skiten att blänka som Griimn's hummer gö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) svaret finns i min hummer topic, spara den här bilden som bmp och andvänd den om du vill, den rockar fett gaha edit: ibland buggar det så det inte funkar med glänset, då gör du en helvit textur i måtten 128x128 typ och andvänder den som primary texture edit2: jag andvänder zmodeler till allting Redigerad 16 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kan ja gö texturen i paint bara? hur gö man sen så den texturen glänser då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 andvänd den där uppe som "Reflection Map" och en helvit gjord i paint som "Primary Texture" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts