balun Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Har Rockstar svarat på frågorna ni skickade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Står det något sånt på gtasajten? Nä.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Nej. Varför ens skapa en tråd. Hade de svarat på frågorna skulle det ju varit världens största nyhet, och eftersom det inte står någontong om det så verkar det som R* inte släppt svaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 1. onödig topic 2. dålig rubrik 3. kan inte gtasajten sätta ett ordentligt psyk test när man reggar sig så vi slipper som här människorna!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 hehe mmm vissa topics är såna som upphovsmannen till borde stoppa upp där den hör hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 1. onödig topic 2. dålig rubrik 3. kan inte gtasajten sätta ett ordentligt psyk test när man reggar sig så vi slipper som här människorna!?!? Själv tycker jag att Gtasajten bör ha rätt till intyg som visar att varje medlem har minst G i svenska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Själv tycker jag att Gtasajten bör ha rätt till intyg som visar att varje medlem har minst G i svenska. jasså, nån med låg IQ tog åt sig, bra då har jag gjort en poäng vad jag ser var det bara en hastig särstavning eftersom jag raderade allt utom ett mellanrum, vad säger du magistern? Redigerad 15 september, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 hahaha den var skjöööönnn, fan jag har typ inte G i svenska shitt Hultan lär blocka mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Versal, Punkt. Redigerad 15 september, 2004 av geilisch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Versal, Punkt. herregud människa jag är från en friskola, hur ska jag veta vad du pratar om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts