Jump to content

När släpps San Andreas?

Simon_ume
 Share

Recommended Posts

Jag vet att de släpps den 29 oktober, men min fråga är: får spelbutiken.se (där jag förhandsbokat) in GTA: San ANdreas den 28:e eller tidigare så jag får de den 29:e eller kommer de veckan efter (eftersom 29: är en fredag) ??

Då måste jag ju vänta ännu längre :ermm:

fråga dom i stället......dom vet no mer än vi B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm med lite tur så kanske du inte måste vänta hela veckan.....när förhandsbokade du det? för dom som bokar det först kommer få det först :ermm:

Typ i måndags tror jag, men även om man bokat de redan från början så är de väl frågan om man får de den dan de står att de släpps om de är en fredag? Dom kanske menar att dom skickar ut de till affärerna den 29:e?! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om allt går ok så borde du få spelet på releasedagen. Men som Jacker påpekade blev det onödigt mycket strul med VC-leveransen. Många fick vänta upp till 3 veckor innan spelet befann sig i brevlådan. Skulle inte rekommendera spelbutiken.se i nuläget.

Får du provision för alla dessa försäljningskampanjer som utfärdas av GTAsajten? :rolleyes:

Själv har jag förbokat spelet hos en etablerad spelgrossist som jag har förtroende för. Jag förstår inte riktigt mening med att vädja om hemleverans, det är ju mycket skönare att bara, utan krångel, hämta ut spelet på releasedagen. Nästan lättja att inte göra det!

Fast det är klart, bor man uppe i obygden uppe i Medelpad så kan jag förstå att man vill ha det hemlevererat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får du provision för alla dessa försäljningskampanjer som utfärdas av GTAsajten?  :rolleyes:
Självklart. 15 kr/spel efter alla skatter. Och försäljningen går bra :)

Själv har jag förbokat spelet hos en etablerad spelgrossist som jag har förtroende för. Jag förstår inte riktigt mening med att vädja om hemleverans, det är ju mycket skönare att bara, utan krångel, hämta ut spelet på releasedagen. Nästan lättja att inte göra det!

Fast det är klart, bor man uppe i obygden uppe i Medelpad så kan jag förstå att man vill ha det hemlevererat.

Det hela är nog en smaksak. Jag anser det bekvämare att postgubbarna levererar spelet till mig än att jag ska behöva ta cykeln ner till stan och tillbaka. Dessutom blir det 50-100 kr billigare om man beställer via nätet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor