Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ska du ha datorn till spel så är nog Athlon 64 bäst...Det tycker iaf han som skrev denna resension sweclockers kan man lita på, dom kan nog sina saker köp en amd så drar du polarna i alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 En AMD 3200+ är inte 3,2 ghz! Kollade på Dustin fanns en 3200+ som hade en frekvens på 2.2 ghz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Nej, AMD:s styrka ligger inte i MHz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 En AMD 3200+ är inte 3,2 ghz! Kollade på Dustin fanns en 3200+ som hade en frekvens på 2.2 ghz! MEN DOM RÄKNAR OLIKA!!!! Den är likvärdig med en Intel 3,2 Ghz men om du inte tror mig så köp din jävla P4 och var tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Här var vi glada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Men för *** inte konstigt att freaket blir arg om han förklarar flera gånger och du inte fattar ett dyft. Fatta dom RÄKNAR OLIKA!! Gå och köp din en P4 nu då som freak sa om du nu vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 AMD är stabilare, tystare, snabbare och kallare nu för tiden. SAAB: Du vet uppenbarligen inte mycket om hur det ligger till numera tro mig...jag har jätte bra kol på processorer eftersom jag själv ska köpa ny...desutom går min bror en slags it linje och han säger att p4 är överlägsen amd helvetena...när vi hade amd så kraschade skiten hela tiden...med pentium 4 så gör de inte de...konstigt va? nä svaret är så enkelt att p4 är bättre på allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Har för mig att p4 (typ alla men) e bättre med siffror o skit eller a pogram ( a ni fattar) och amd e bättre me spel vare någon som sa tror ja. Aja ska lite på GTA3 freak annars ska ja hemsöka honom med en yxa om amd inte e bättre när jag nu om jag nu kommer att köpa en ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 tro mig...jag har jätte bra kol på processorer eftersom jag själv ska köpa ny...desutom går min bror en slags it linje och han säger att p4 är överlägsen amd helvetena...när vi hade amd så kraschade skiten hela tiden...med pentium 4 så gör de inte de...konstigt va? nä svaret är så enkelt att p4 är bättre på allt... Bara för att du hade en gammal AMD så tror du att de är skit nu för tiden också? Vafan ge dig. Du och din brorsa som vägrar inse verkligheten kan krypa in i ett hål och stanna där. AMD är överlägsna Intel-processorerna numera, inse fakta din hummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Bara för att du hade en gammal AMD så tror du att de är skit nu för tiden också? Vafan ge dig. Du och din brorsa som vägrar inse verkligheten kan krypa in i ett hål och stanna där. AMD är överlägsna Intel-processorerna numera, inse fakta din hummer! haha wÖrd, han vart ägd Stavfel doh! Redigerad 15 september, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) haha wÖrd, han vart ägd Stavfel doh! Fel ordaval, doh! Ordet vart är om man ska nånstans. Ska du nånstans? Aja, ordet du letar efter är blev Redigerad 15 september, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Aja ska lite på GTA3 freak annars ska ja hemsöka honom med en yxa om amd inte e bättre när jag nu om jag nu kommer att köpa en ny dator No need to. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 tro mig...jag har jätte bra kol på processorer eftersom jag själv ska köpa ny...desutom går min bror en slags it linje och han säger att p4 är överlägsen amd helvetena...när vi hade amd så kraschade skiten hela tiden...med pentium 4 så gör de inte de...konstigt va? nä svaret är så enkelt att p4 är bättre på allt... Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ojojojoj snacka om att detta spårat ur... du kanske skulle ha gjort en poll istället men alltså, alla tycker olika.. köp den du känner dig mest bekväm med bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) AMD är bättre till spel. jag har p4, fungerar utmärkt, men jag spelar inte sådär supermycket, håller mest på leker i photoshop hela tiden Redigerad 15 september, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Kom ihåg att styrkan sitter inte i processorn när det gäller spel (Då är det ju naturligtvis graffekortet). Men om man ska skriva eller spela film/musik så är det bra med en snabb processor. AMD 64 är ett bättre val än en P4 i samma prisklass, för om två år kommer ju "Longhorn" till privata användare å då får vi verkligen nytta av 64:orna. 6800GT är nog det bästa graffekortet på marknan'. När det gäller minnena så välj inte "twinmos" för det blir endå inte bättre på en 64:a, onödigt dyrt också. Skaffa iaf minnen som är minst i PC3200. Om du skaffar ett jävligt snyggt chassie kommer du psyka dina polare hårt när ni lanar CS eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kom ihåg att styrkan sitter inte i processorn när det gäller spel (Då är det ju naturligtvis graffekortet). Men om man ska skriva eller spela film/musik så är det bra med en snabb processor. AMD 64 är ett bättre val än en P4 i samma prisklass, för om två år kommer ju "Longhorn" till privata användare å då får vi verkligen nytta av 64:orna. 6800GT är nog det bästa graffekortet på marknan'. När det gäller minnena så välj inte "twinmos" för det blir endå inte bättre på en 64:a, onödigt dyrt också. Skaffa iaf minnen som är minst i PC3200. Om du skaffar ett jävligt snyggt chassie kommer du psyka dina polare hårt när ni lanar CS eller nåt. 1. UT-serien tex. kräver mer av processorn än grafikkortet 2. 6800GT är INTE det bästa grafikkortet på marknaden, det är 6800Ultra PCI-e och X800XT PCI-e (PCI-e versionen är lite bättre än AGP-versionen) 3. När det gäller minnena så har du rätt, det ska vara Kingston, Crucial eller Corsair till A64'orna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kom ihåg att styrkan sitter inte i processorn när det gäller spel (Då är det ju naturligtvis graffekortet). Men om man ska skriva eller spela film/musik så är det bra med en snabb processor. AMD 64 är ett bättre val än en P4 i samma prisklass, för om två år kommer ju "Longhorn" till privata användare å då får vi verkligen nytta av 64:orna. Nej processorn spelar minst lika mycket roll. Speciellt eftersom grafikkortet inte kan utnytjas till max om man har en kass cpu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Vissa spel kräver mer av grafikkortet andra av processorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 1. UT-serien tex. kräver mer av processorn än grafikkortet 2. 6800GT är INTE det bästa grafikkortet på marknaden, det är 6800Ultra PCI-e och X800XT PCI-e (PCI-e versionen är lite bättre än AGP-versionen) 3. När det gäller minnena så har du rätt, det ska vara Kingston, Crucial eller Corsair till A64'orna Är inte AGP bättre än PCI? PCI bussen ligger väl på 33 Mhz medans AGP ligger på 66Mhz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts