Sir.Per Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Hej jag har börjat med en yamaha dtr. jag undrar om man behöver göra hjulen eler om man kan ta dom som finns på en sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Klart du ska göra egna hjul. Dom på sanchezen är ju inte speciellt detaljerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 dom på sanchez går inte att andvända tror jag, dom är nog en del av modellen... men göra egna är ju jättelätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 dom på sanchez går inte att andvända tror jag, dom är nog en del av modellen... men göra egna är ju jättelätt hur gör man egna hjul?? vill görna veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) hmmm, kan lägga upp en guide eller nått, tar en 10 min o göra en sån får inte in bilder i dokumenten, jävla skit... skit samma Redigerad 15 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 1. skapa en torus 2. sätt måtten till 16 och 32 3.gör en tub, sätt måtten i tuben till 16 och 0 4. andvänd runda inringaren och markera den inre raden i tuben 5. andvänd rätt vinkel för att skala ner den till bredden så att den blir smalare innåt texturering får ni fixa själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 1. skapa en torus 2. sätt måtten till 16 och 32 3.gör en tub, sätt måtten i tuben till 16 och 0 4. andvänd runda inringaren och markera den inre raden i tuben 5. andvänd rätt vinkel för att skala ner den till bredden så att den blir smalare innåt texturering får ni fixa själv vilken e den runda inringaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) den och sen skalar man med Scale såklart Redigerad 15 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 den och sen skalar man med Scale såklart asså det går ej att markera :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) ska det se ut så här? edit: glömde läga till bilden :"> Redigerad 15 september, 2004 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ta det blåa och dra det mot varandra, sen tar du den inre cirkeln som du har markerad och drar dom ännu närmare varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ta det blåa och dra det mot varandra, sen tar du den inre cirkeln som du har markerad och drar dom ännu närmare varandra blå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) ändrat lite! Redigerad 15 september, 2004 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 wtf!? jag la upp en bild.. den försvann, men du verkar ju ha kommit på det ändå... hur som hellst så här såg bilden ut om det är till nån nytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 kan man få se hur dtr:en ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 hur får man fram det gröna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN min data fick virus så jag måste installera om windows :'( :'( :'( så moppen e borta :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Varför är inte alla så smarta att dom har en partition med windows och en med resten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN FxN min data fick virus så jag måste installera om windows :'( :'( :'( så moppen e borta :'( :'( hur fick den virus da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 lite mycket porr kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts