mankan Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Hej alla , jag installerade GTAvc på dator för några dagar sen, då upptäckte jag till min besvikelse att det var konsigt, tex så blänkte inte bilarna gubbarna såg fula ut och det var allmänt kosantigt i grafiken, + att det hackar lite smått Nu undrar jag om någon jättesnäll person kan förklara för mig hur jag ska göra för att det ska flyta på bättre, Jag har ett Gefource 4 grafik-kort som borde klara detta spel, både BF och CS flyter på bra här är ett screenshoot : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Snälla need help ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Det ser ut som du spelar MTA? Och det är ganska buggigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Det verkar som om du har MTA installerat. Har du installerat MTA, avinstallerat VC och sedan installerat om det? För isånnafall är det nog bara att du behöver avinstallera MTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Ja jag har MTA, men det är lika fult på GTA:vc men jag orkade inte starta det och ta ett screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Du spelar ju på Ankeborg =) MIn favvoserver! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts