JohnnyH87 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 När jag ska spela Vice City börjar mitt ps2 låta konstigt, sen fryser bilden och "Error reading the Grand Theft Auto DVD" komemr fram. GTA3 fungerar som det ska, det är bara Vice City som krånglar! Är det här något man kan lösa eller måste jag köp ett nytt spel? Jag hopaps inte det, för jag har Double Pack versionen och min save skulle inte fungera till den vanliga versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Antar att skivan är sönderrepad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 testa andas på den, gnugga den med tröjan, skölj den, torka den och rengör på alla sätt som inte är farliga sen testar du, förhoppningsvis är det bara smuts på ett ställe så en fil inte kan laddas upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts