Buzz_40 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 efter många problem så blev min första Z3D-fil klar. nu undrar jag bara hur jag gör en txd fil av den. :"> gla för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 TXD Builder 1.1, sätt alla texturer in i programmet och gör en txd av det tror att den ska finnas på gtamods men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 mysko när jag laddar dff-filen står det "no texures available" o när jag trycker på add o öppnar bilden står det "image formate is neither 8 palleted or 24bit" men bilden e i 24bit bmp. jag har oxå en jpeg på bilden men då säger den "JPEG error #53" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 humm det var konstigt... aldrig haft såna problem så tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 äääh skit i de... men hur gör man för att "vända stolen", så man sitter åt andra hållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts