Topp3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Amen, de e ju bara i komiska och smågulliga spel man lägger celshading( och spel som kommer ifrån en serietidning okså...) Jo, men XIII är väl inte smågulligt eller komiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Jo, men XIII är väl inte smågulligt eller komiskt? Det är just därfar jag la till (eller spel som kommer från en serietidning) VEM kan förneka detta??? Redigerad 20 september, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Har du SPELAT four swords? Zelda e ju bara bäst (utom Winwaker som var en stor besvikelse). Ska skaffa det där snygga Zelda som visades på E3! Det var den japanska versionen fast den amerikanska har släppts nu så man borde kunna importera. Europeiska släpps nog inte förrens våren 2005. btw är det du som har skrivit till senaste gamereactor (nr 20)? Brevet undertecknat "Darjak" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Det var den japanska versionen fast den amerikanska har släppts nu så man borde kunna importera. Europeiska släpps nog inte förrens våren 2005. btw är det du som har skrivit till senaste gamereactor (nr 20)? Brevet undertecknat "Darjak" Jag har skrivit in till dom, men jag har inte sett att min insändare har tryckts. Vad handlade den om? Min skola e lite seg vad gäller den tidningen. Däremot köper dom in tonvis med nån skit som heter Chili. Dom sket typ i flera nummer i våras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts