Panimala Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 worms 3D är skit kul till xbox så det är nog oxå kul till GC köp det! Det är så jävla tråkigt, köp inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Har inte prövat, men de låter kul. Har beställt det. Har hört att det varar "Tills du eller din konsol stupar" i Player1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 SSBM äger! Legend of Zelda:Wind waker e också bra. Super Mario Cart e rätt kul, och då får man med alla gamla Zelda-selen också. Mario party e kul, om man e flera. Sen finns de fler som: THUG Metroid Prime Burnout 2 och.....f*n, kommer inte på fler för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Varvat Mario Kart och kört det väldigt mycket, så jag tror inte att jag tänker skaffa det. Det kanske blir SSBM! Grupptryck, yunno... THUG vill jag gärna ha, men finns inte nånstans vars jag bor och jag är för lat för att beställa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Varvat Mario Kart och kört det väldigt mycket, så jag tror inte att jag tänker skaffa det. Det kanske blir SSBM! Grupptryck, yunno... THUG vill jag gärna ha, men finns inte nånstans vars jag bor och jag är för lat för att beställa... hehe e du så lat får du skylla dig själv Har du inte SSBM? det är fan ett måste att ha om man har GC!!!! SKAFFA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Varvat Mario Kart och kört det väldigt mycket, så jag tror inte att jag tänker skaffa det. Det kanske blir SSBM! Grupptryck, yunno... THUG vill jag gärna ha, men finns inte nånstans vars jag bor och jag är för lat för att beställa... THUG e inte vidare kul. Har det, och det kommer sannolikt bli det första spel jag nånsin säljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 THUG e inte vidare kul. Har det, och det kommer sannolikt bli det första spel jag nånsin säljer. A okej, kanske kan checka tvåan istället när det kommer ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Som alla andra redan har sagt så är SSBM bra, speciellt med 4 spelare. Donkey Konga har jag spelat (japanska versionen) hos en polare och det är hur roligt som helst. The legend of Zelda - Four Swords är nog det roligaste jag spelat på kuben. Man kopplar 4 st Gameboy advance till kuben och så spelar man alla mot alla typ som i SSBM. Spelplanen visas på TV'n och går man in i tex hus och grottor så ser man det på Gameboy advance skärmen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Som alla andra redan har sagt så är SSBM bra, speciellt med 4 spelare. Donkey Konga har jag spelat (japanska versionen) hos en polare och det är hur roligt som helst. The legend of Zelda - Four Swords är nog det roligaste jag spelat på kuben. Man kopplar 4 st Gameboy advance till kuben och så spelar man alla mot alla typ som i SSBM. Spelplanen visas på TV'n och går man in i tex hus och grottor så ser man det på Gameboy advance skärmen istället Har du SPELAT four swords? Zelda e ju bara bäst (utom Winwaker som var en stor besvikelse). Ska skaffa det där snygga Zelda som visades på E3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Har du SPELAT four swords? Zelda e ju bara bäst (utom Winwaker som var en stor besvikelse). Ska skaffa det där snygga Zelda som visades på E3! Wind Waker var väll ändå inte en besvikelse? Tycker det är riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Donkey konga ska jag recensera för Grafitti i Göteborgs-posten De verkar som ett sånt där spel man tröttnar på efter fyra dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) Donkey konga ska jag recensera för Grafitti i Göteborgs-posten De verkar som ett sånt där spel man tröttnar på efter fyra dar Tro mig, det är det. Tittade på när mitt ex's lillebrorsa spelade det (hon var och bytte om. Varför fick inte jag vara där? Mummel...), och jag kände för att ta livet av mig av tristess bara av att titta på saken. Min syn har även försämrats p.g.a. den hemska "grafiken". Cell-shading is the devil! *EDIT* Av någon anledning trodde jag du skrev Wind Waker istället för Donkey Kong... varför gjorde jag det? Jag ska nog sova ett tag, jag verkar sjuk. Redigerad 19 september, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Hahaha, lägg dig Topp3 Själv tykcer jag Cel-Shading är coolt, men i ett Zelda spel? Nää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Tro mig, det är det. Tittade på när mitt ex's lillebrorsa spelade det (hon var och bytte om. Varför fick inte jag vara där? Mummel...), och jag kände för att ta livet av mig av tristess bara av att titta på saken. Min syn har även försämrats p.g.a. den hemska "grafiken". Cell-shading is the devil! *EDIT* Av någon anledning trodde jag du skrev Wind Waker istället för Donkey Kong... varför gjorde jag det? Jag ska nog sova ett tag, jag verkar sjuk. haha lol hur vaknade du imorse??? Tänkte de för de e väl vanlig grafik på Donkey konga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) Hahaha, lägg dig Topp3 Själv tykcer jag Cel-Shading är coolt, men i ett Zelda spel? Nää... Bah, jag är äldre än dig, jag får vara uppe hur länge jag vill. Och cell-shading är det värsta som hänt spelvärlden sen EA skapades. @Siana: Jag har haft en hård dag. Redigerad 19 september, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Men Cell-Shading är coolt, för jag körde ett Stål-Kalle spel, till PS2 med Cell-Shading, och det var asfränt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Men Cell-Shading är coolt, för jag körde ett Stål-Kalle spel, till PS2 med Cell-Shading, och det var asfränt Nej!! Cell-shading är förjävligt. Tänk dig Doom 3 i cell-shading. Eller FarCry, det går ju att ställa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Okej, det skulle suga men XIII då? Det är ju coolt, ser ut som i en serietidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 men XIII då? Det är ju coolt, ser ut som i en serietidning Aldrig lirat. Men ett actionspel med cs-grafik, det funkar inte. Men det är bara min åsikt, döda mig inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Nej!! Cell-shading är förjävligt. Tänk dig Doom 3 i cell-shading. Eller FarCry, det går ju att ställa in. Amen, de e ju bara i komiska och smågulliga spel man lägger celshading( och spel som kommer ifrån en serietidning okså...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts