Jump to content

Roliga spel till Game Cube

okka
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varvat Mario Kart och kört det väldigt mycket, så jag tror inte att jag tänker skaffa det.

Det kanske blir SSBM! Grupptryck, yunno...

THUG vill jag gärna ha, men finns inte nånstans vars jag bor och jag är för lat för att beställa...

hehe e du så lat får du skylla dig själv ;) Har du inte SSBM?

det är fan ett måste att ha om man har GC!!!!

SKAFFA :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varvat Mario Kart och kört det väldigt mycket, så jag tror inte att jag tänker skaffa det.

Det kanske blir SSBM! Grupptryck, yunno...

THUG vill jag gärna ha, men finns inte nånstans vars jag bor och jag är för lat för att beställa...

THUG e inte vidare kul.

Har det, och det kommer sannolikt bli det första spel jag nånsin säljer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som alla andra redan har sagt så är SSBM bra, speciellt med 4 spelare. Donkey Konga har jag spelat (japanska versionen) hos en polare och det är hur roligt som helst. The legend of Zelda - Four Swords är nog det roligaste jag spelat på kuben. Man kopplar 4 st Gameboy advance till kuben och så spelar man alla mot alla typ som i SSBM. Spelplanen visas på TV'n och går man in i tex hus och grottor så ser man det på Gameboy advance skärmen istället

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som alla andra redan har sagt så är SSBM bra, speciellt med 4 spelare. Donkey Konga har jag spelat (japanska versionen) hos en polare och det är hur roligt som helst. The legend of Zelda - Four Swords är nog det roligaste jag spelat på kuben. Man kopplar 4 st Gameboy advance till kuben och så spelar man alla mot alla typ som i SSBM. Spelplanen visas på TV'n och går man in i tex hus och grottor så ser man det på Gameboy advance skärmen istället

Har du SPELAT four swords?

Zelda e ju bara bäst (utom Winwaker som var en stor besvikelse). Ska skaffa det där snygga Zelda som visades på E3!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Donkey konga ska jag recensera för Grafitti i Göteborgs-posten :(

De verkar som ett sånt där spel man tröttnar på efter fyra dar :P

Tro mig, det är det.

Tittade på när mitt ex's lillebrorsa spelade det (hon var och bytte om. Varför fick inte jag vara där? Mummel...), och jag kände för att ta livet av mig av tristess bara av att titta på saken. Min syn har även försämrats p.g.a. den hemska "grafiken".

Cell-shading is the devil!

*EDIT*

Av någon anledning trodde jag du skrev Wind Waker istället för Donkey Kong... varför gjorde jag det? Jag ska nog sova ett tag, jag verkar sjuk.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tro mig, det är det.

Tittade på när mitt ex's lillebrorsa spelade det (hon var och bytte om. Varför fick inte jag vara där? Mummel...), och jag kände för att ta livet av mig av tristess bara av att titta på saken. Min syn har även försämrats p.g.a. den hemska "grafiken".

Cell-shading is the devil!

*EDIT*

Av någon anledning trodde jag du skrev Wind Waker istället för Donkey Kong... varför gjorde jag det? Jag ska nog sova ett tag, jag verkar sjuk.

haha lol hur vaknade du imorse??? ;)

Tänkte de för de e väl vanlig grafik på Donkey konga? :P:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, lägg dig Topp3  :P

Själv tykcer jag Cel-Shading är coolt, men i ett Zelda spel? Nää...

Bah, jag är äldre än dig, jag får vara uppe hur länge jag vill.

Och cell-shading är det värsta som hänt spelvärlden sen EA skapades.

@Siana: Jag har haft en hård dag. :(

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor