okka Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Godkväll. Jag skulle vilja spendera mer tid med min konsol, men har tyvärr inga många underhållande spel. Här kan ni posta lite tips på era favoriter och spelvärda Game Cube-spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 min favvo just nu (har inte ngc) men hoss kompisar e Super smash bros , tror även Pikmin 2 e kul ... men ja vet inte ..du kan ju pröva dig hem hoss polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Super Smash Bros Meele, Soul Calibur 2... Hummmm jag har inte GC jag har bara spelat hos kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Om du ska ha ett bra spel så köp Metal Gear Solid: The Twin Snakes Men om du hade tänkt dig något spel att köra mulitplayer med kompisarna borde du nog köpa... typ, Mario Kart: DD, Soul Calibur 2 eller Super Smash Bros Melee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 min kompis har gc nedanför lista på några bra spel (som ja tycker e bra men kanske inte du) phantasy star online episode1 2 mystic heros super smash mario party 4 the lost kingdom dom spelen tycker ja är sk*t skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Men herregud, ni har glömt det bästa spelet till GC: The Legend of Zelda: The Wind Waker Nästa år kommer ju det nya Zelda spelet också... Undrar vad den ska heta... Själv tycker jag The Legend of Zelda: Wonderboy skulle passa bra! Redigerad 15 september, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Har du ingen annan konsol ska du skaffa True Crime. Hitman 2 är bra. Soulcalibur2. Twin Snakes är asbra. Timesplitters 2. NFS:Underground. Har nyss beställt Burnout2 och Worms 3D. Metroid Prime är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Men herregud, ni har glömt det bästa spelet till GC: The Legend of Zelda: The Wind Waker Nästa år kommer ju det nya Zelda spelet också... Undrar vad den ska heta... Själv tycker jag The Legend of Zelda: Wonderboy skulle passa bra! Zelda är så jävla tråkigt... SSBM Äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Zelda är så jävla tråkigt... SSBM Äger. SSBM äger, men GTA till GC suger? Och Nintendo suger rent allmänt? hmmm... Nånting passar inte ihop här? Har Miyamotos elitförband spårat dig och dödshotat dig eller nåt? Nåja, välkommen till vår sida, Panimala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 SSBM äger, men GTA till GC suger? Och Nintendo suger rent allmänt? hmmm... Nånting passar inte ihop här? Har Miyamotos elitförband spårat dig och dödshotat dig eller nåt? Nåja, välkommen till vår sida, Panimala! Jag är inte på nåns sida.. Jag tycker att gta och GC helt enkelt inte hör ihop, Gamecube är en konsoll med mer spel för det liiite yngre, skulle vara ganska muppit om det kommer ett spel till GC med 18-årsgräns. On-topic nu. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Men herregud, ni har glömt det bästa spelet till GC: The Legend of Zelda: The Wind Waker Nästa år kommer ju det nya Zelda spelet också... Undrar vad den ska heta... Själv tycker jag The Legend of Zelda: Wonderboy skulle passa bra! Haha! Låter som en dålig porrfilm, inte ett Zelda-spel. Wind Waker har jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Metroid Prime, SC:II, Meroid Prime 2: Ecohes (tycker jag du ska skaffa när det kommer). *KRAFTIG OFF-TOPIC* Pani, du har 1 234 posts! Edit: Stava kråka.... Redigerad 15 september, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 *KRAFTIG OFF-TOPIC* Pani, du har 1 234 posts! Coolt! *KRAFTIG ON-TOPIC* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 TIMESPLITTERS 2 !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 MINA FAVORITER! True Crime: SOLA Kirby Air ride Super Smash bros melee Double Dash MOF: Frontline Simpsons road rage THPS 4 Spider-man och...ZELDA: WIND WAKER! (zelda suger= fetaste lögnen på år och dar kommande: spider-man 2, Metroid 2, Resident evil 4, Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Helt Klar SSBM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 SSBM = äg Sen är ju de gammla nes,snes och n64 klassikerna suveräna på GCN (Collectors edition) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 SSBM = äg Sen är ju de gammla nes,snes och n64 klassikerna suveräna på GCN (Collectors edition) Oj, har jag inte sett! Vars får man tag på dom? SSBM verkar ju vara en solklar favorit! Hehe... PS. Har alla Zeldaspelen, THPS4, NBA Live 2004, TCSOLA och Def Jam...vill gärna ha något långvarigt underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Oj, har jag inte sett! Vars får man tag på dom? Du måste typ köpa en ny GC för att få den... den ingick bara om man köpte en ny, den går inte att köpa separat... Själv fick jag min genom att bli medlem i Club Nintendo (kostade bara 128kr) men det erbjudandet gick ut i mars i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 SSBM äger, men GTA till GC suger? Och Nintendo suger rent allmänt? hmmm... Nånting passar inte ihop här? Har Miyamotos elitförband spårat dig och dödshotat dig eller nåt? Nåja, välkommen till vår sida, Panimala! worms 3D är skit kul till xbox så det är nog oxå kul till GC köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts