Ebeeto Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Det jag skrev var inte särskilt personligt mot någon. Jag dissade filmen, och hoppades att min diss var lite rolig. Det var inte för att skada någon. Ni blev ägda av mig. Jag blev säkert ägd av någon annan och alla andra ägde varandra så att det stod härliga till. Mitt upp i denna outgrundeliga ägelse insåg jag hur off-topic och värdelös situationen blivit. Jag lyfter på hatten och tuffar vidare. Än finns det mer skit att dissa! Tack och hej... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hur som helst... Vet nån nåt nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det jag skrev var inte särskilt personligt mot någon. Jag dissade filmen, och hoppades att min diss var lite rolig. Det var inte för att skada någon. Ni blev ägda av mig. Jag blev säkert ägd av någon annan och alla andra ägde varandra så att det stod härliga till. Mitt upp i denna outgrundeliga ägelse insåg jag hur off-topic och värdelös situationen blivit. Jag lyfter på hatten och tuffar vidare. Än finns det mer skit att dissa! Tack och hej... EB vi förlåter dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vi förlåter dig! Jag tar tillbaka allt... DIG äger jag extra mycket... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag älskade de första två F&F-filmerna, så den tredje kan säkert vara fet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag hoppas att det kommer en till F&F film, för ettan var ganska bra men tvåan var inte sådär jättebra, dåliga skådespelare, töntigt våld, och man stör sig som f-n på att brian säger ''bro'' typ femhundra gånger i filmen! men det vore intressant att se den tredje om dom kan upprepa sig och göra den bättre än ettan(och mycket bättre än tvåan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Både ettan och tvåan är rätt trista. Neon, alu-vinge, nos = warp speed 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vad ska den heta? 3 fast 3 furious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vad ska den heta? 3 fast 3 furious The Fast And The 3 Furioust :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 The Fast And The 3 Furioust Haha, aa varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts