Tigern Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) ÄNTLIGEN! Fan va skönt att läsa att The Fast And The Furious 3 kommer att bli av. Finns här någon annan som tycker likadant? Vin Diesel kommer förmodligen tillbaka, men det är inte säkert om huvudrollsinnehavaren Paul Walker kommer att vara med, vilket jag tycker är väldigt synd. Hoppas att dom kan leva upp till förväntningarna och göra tterliggare en grym film! http://www.countingdown.com/movies/3277097 http://www.thezreview.co.uk/comingsoon/f/f...thefurious3.htm http://www.eonline.com/News/Items/0,1,13666,00.html http://www.filmsajt.se/index.asp?content=nyhet&id=1598 Inget är defenitivt bestämt, men mycket talar för att det blir som jag hoppas. Redigerad 14 september, 2004 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Hoppas verkligen på en 3:a! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Woohoooo!!! Mer cpsnygga bilar och heta babes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 NICE! synd bara att uppföljare i regel inte är bra, 2an var bra, men tror trean kommer bli väldigt överdriven och oserriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 NICE! synd bara att uppföljare i regel inte är bra, 2an var bra, men tror trean kommer bli väldigt överdriven och oserriös Håller med. Uppföljare håller oftast inte måttet, men man får hoppas på ännu en bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 /Me hoppas på ännu snyggare brudar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Hoppas det blir extremare bilar, fler race, fler babes och kanske lite skjutscener. Jag är en stor bilmoddingfreak. Läser till och med Street Extreme! Första kärran lär bli en Civic(årsmodel 92 eller senare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Hoppas det blir extremare bilar, fler race, fler babes och kanske lite skjutscener. Jag är en stor bilmoddingfreak. Läser till och med Street Extreme! Första kärran lär bli en Civic(årsmodel 92 eller senare). Hur vet du att du kommer ha råd till alla dina fälgar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Hur vet du att du kommer ha råd till alla dina fälgar osv. Kommer inte gå vidare snabbt. Kommer kanske ta två-tre år innan jag har fälgar, lampor och vingar. Och lacken vill jag inte ens nämna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 NICE! synd bara att uppföljare i regel inte är bra, 2an var bra, men tror trean kommer bli väldigt överdriven och oserriös Jag tror nog att dom kan klara det. Vi vet ju att det går, se bara på exempelvis sagan om ringen, rocky, james bond m.m. Jag hoppas att dom har dessa bilar i filmen. Nissan Skyline, Toyota Supra, Mitsubishi Evo, Mitsubishi Eclipse. Dessa bilar har redan varit med, men dom är de grymmaste därför tycker jag att dom kan fortsätta med dem, plus några fler coola då kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag tror nog att dom kan klara det. Vi vet ju att det går, se bara på exempelvis sagan om ringen, rocky, james bond m.m. Jag hoppas att dom har dessa bilar i filmen. Nissan Skyline, Toyota Supra, Mitsubishi Evo, Mitsubishi Eclipse. Dessa bilar har redan varit med, men dom är de grymmaste därför tycker jag att dom kan fortsätta med dem, plus några fler coola då kanske. Angående Sagan om Ringen, det är skillnad på uppföljare och en trilogi. Man får väl hoppas på att filmen blir bra, det får gärna vara lite mer streetrace än i de andra filmerna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag tror nog att dom kan klara det. Vi vet ju att det går, se bara på exempelvis sagan om ringen, rocky, james bond m.m. Jag hoppas att dom har dessa bilar i filmen. Nissan Skyline, Toyota Supra, Mitsubishi Evo, Mitsubishi Eclipse. Dessa bilar har redan varit med, men dom är de grymmaste därför tycker jag att dom kan fortsätta med dem, plus några fler coola då kanske. sagan om ringen har jag inte sett, nya james bondfilmerna suger, rocky tappar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 sagan om ringen har jag inte sett, nya james bondfilmerna suger, rocky tappar också ja kanske enligt dig, men inte enligt resten av världen... Zyber/ Ja jag hoppas också på lite mer race och sånt, skulle vara roligt att se dom meka lite mer med bilarna in action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag tror nog att dom kan klara det. Vi vet ju att det går, se bara på exempelvis sagan om ringen, rocky, james bond m.m. Jag hoppas att dom har dessa bilar i filmen. Nissan Skyline, Toyota Supra, Mitsubishi Evo, Mitsubishi Eclipse. Dessa bilar har redan varit med, men dom är de grymmaste därför tycker jag att dom kan fortsätta med dem, plus några fler coola då kanske. sagan om ringen gjordes alla 3 samtidigt så det är egentligen ingen uppföljare... och Paul Walker måste vara med annars så blir det ju fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag hoppas att dom har dessa bilar i filmen. Nissan Skyline, Toyota Supra, Mitsubishi Evo, Mitsubishi Eclipse. nej fy.. den blå dodge challenger:n och den oranga dodge charger:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 efter som 2 var halv dålig så blir nog inte den här så jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 sagan om ringen har jag inte sett, nya james bondfilmerna suger, rocky tappar också Så du föredrar james bond som bara har sex och inge action framför Mycket action och lite sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Vaddå sex? Bond har mer sex nu än förr käns det som. Ser dock fram emot filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 nej fy.. den blå dodge challenger:n och den oranga dodge charger:n hehe, jaså du gillar mer american muscles? hehe, jag några sådana hade också varit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Visst, men F&F handlar om hypermoderna totalombyggda bilar. OK, dom kan få finnas i oändliga antal, så länge antalet inte överträffar alla ombygda japanare. Finns gott om roadmovies o andra actionfilmer med klassiker. F&F blir inte F&F utan japanarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts