Krax Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 han säger att alla som hänger på gtasajtens forum är datanördar som inte har något liv.. osv han snor bilderna jag har på msn och använder dom själv. och trackar mig hela tiden. tyckte han var shysst från början men han har ju blivit skitkonstig nu.. nån som har snackat med honom och han är likadan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men måste du starta en topic varje gång du har snackat med nån du inte gillar på MSN? Seriöst vem bryr sig om han tycker alla här är datornördar? Sen att han snor dina bilder är ditt problem och behöver knappast diskuteras här. Vad vill du komma med denna topic? Att vi ska snacka om hur korkad han är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men måste du starta en topic varje gång du har snackat med nån du inte gillar på MSN? Seriöst vem bryr sig om han tycker alla här är datornördar? Sen att han snor dina bilder är ditt problem och behöver knappast diskuteras här. Vad vill du komma med denna topic? Att vi ska snacka om hur korkad han är? nej man jag frågar om han är likadan mot er? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Det här borde tas på msn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 jaja.. lås då. om alla tycker denna är en onödig topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts