Jump to content

Fantasiuppdrag!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jaha? :huh: Så du säger att dom R* anställda, vars jobb är att hitta på och designa uppdrag till GTA: SA, borde säga upp sig för att de borde göra annat? Alltså vill du inte att det ska komma nya GTA- spel? Och har inte du bättre saker för dig att skälla ut folk som fantiserar ihop uppdrag? :D

Förresten slår jag vad om att du bara är avundsjuk för att du inte har fantasi nog att hitta på egna uppdrag. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så alla här på forumet sitter och hoppas på att R* ska se just deras uppdrag som dom har suttit och fantiserat ihop?

Låter väldigt långsökt.

Jacker> Det är skillnad om man har en anledning att fantisera ihop uppdrag, för jag antar att dom på R* inte gör det gratis.

Har man det som jobb att sitta och göra uppdrag, då är det väll helt ok. Just för att det är deras jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så alla här på forumet sitter och hoppas på att R* ska se just deras uppdrag som dom har suttit och fantiserat ihop?

Låter väldigt långsökt.

Jacker> Det är skillnad om man har en anledning att fantisera ihop uppdrag, för jag antar att dom på R* inte gör det gratis.

Har man det som jobb att sitta och göra uppdrag, då är det väll helt ok. Just för att det är deras jobb.

Det är väl ingen som har påstått att Rockstar ska ta med deras uppdrag.

Det är bara en vanlig jäkla spam tråd som folk får använda lite fantasi i.

Mitt så kallade uppdrag som jag skrev var inte seriöst skrivet på nåt sätt. Låt folk skriva va fan dom vill och sluta och gnäll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Security van:

Man börjar uppdraget genom att Don Salvatore ger CJ i uppdrag att rån en värdetransport som är på väg från Los Santos till San Fierro. CJ ska stoppa värdetransport genom att sätta upp ett "vägarbete", med hjälp av en bulldozer, oc på så sätt stopp transporten. När värdetransporten stannat kommer medhjälpare till CJ ut ur skog (mitt ute i busken alltså) och skjuter ihjäl vakterna som kör transporten. Sedan flyr CJ på en Sanchez och får ett ruskigt polispådrag efter sig. Han kör upp i en intill liggande skog, där han dumpar kläderna och sin Sanchez, sendan tänder han på allt vilket startar en skogsbrand.

Reward: $2000

Ash, jag kunde inte riktigt skirva när precis hur jag tänkte de, ni kanske förstår på ett ungefär hur jag menar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ludacris Love [sista Uppdraget]

Donald Love ger dig ett uppdrag om att en kille vid namn Dave Grohl utpressar honom på pengar men Donald vägrar säga varför. Grohl är och kampar vid Mnt Chiliad med sin familj.

Du ska ta en husbil och ge dig iväg mot Mnt Chiliad.

Du stannar i ett markerat område. En bit bort vid en sjö är Grohl och hans familj.

Då börjar en "film".

Grohl står och fiskar vid sjön och hans barn springer runt och leker.

Du öppnar dörren och går ut bland träden i skogen med ett Sniper Rifle.

Du siktar och skjuter Grohl rakt i huvudet.

Hans fru och barn börjar skrika men de ser dig inte. Du kan inte gå tillbaka till husbilen för då hade de sett dig så du tvingas springa iväg till fots.

Efter en bit ser du en skogvaktarstuga. Ingen verkar vara hemma så du slår dig in.

Du ser lite mat och tar för dig. Plötsligt hör du att toaletten spolas så snabbt gömmer du dig i gardroben.

Ännu en film börjar.

Genom springan ser du honom bakom ryggen så du går ut och skjuter honom snabbt.

Det hör en annan skogvaktare som är utanför.

Du springer ut till en ATV och försöker skaka av dig honom...

Till slut är han utom synhåll.

Du kör tillbaka till Donald och han står med 2 poliser brevid sig.

Han beordrar dom att gripa dig för att ha dödat dave Grohl.

Du skjuter Donald och den ena polisen men den andra lyckas slå ditt shotgun ur dina händer så du tvingas slå ihjäl honom.

Mission Acomplished

Reward: $1000000000000000000000000000000000

Länk till kommentar
Dela på andra sidor