Anteeh Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Tjenare.. nu är det såhär att när jag ska starta ett nytt game så står det ju "marcos bistro liberty city 1968" men sen fryser det sej där.. skumt? aja de va säkert ngn bugg eller nåt tänkte jag så jag bad en kompis skicka ett save till mig precis i början.. jag går och ska anta första uppdraget men samma där.. de bara fryser sej när jag går upp för trappan? någon som har någon aning om vfn som är felet..? det har nog inget att göra med mitt grafikkort etc för det flyter på duktigt annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Patcha spelet, eller fixa ny prolle. När jag testade VC på 333 mhz fick jag faktiskt igång det och kunde lira fast det laggade bajs. Och så frös det sig oftast efter de 4 första uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anteeh Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Ja men patch 1.1 är ju bara grafikbugg grej o det har jag inga problem med.. ny prolle? e du säker på att en 2.8ghz intel celeron inte klarar vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anteeh Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 haru instalerat 1.1 utan att behöva det? samma sak hände för man kompis för ett tag sen. det enda han kunde göra var att ta bort bilen han instalerat. jag tror det var för han hade 1.1 men jag är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 haru instalerat 1.1 utan att behöva det? samma sak hände för man kompis för ett tag sen. det enda han kunde göra var att ta bort bilen han instalerat. jag tror det var för han hade 1.1 men jag är inte säker... Kan vara så.. Jag tror det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anteeh Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 nej jag installerade om det häromdagen.. har inte 1.1 installerat och inga mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts