mrK Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 kommer inte ihåg vad uppdraget heter men man ska först sno en haiti bil o sedan spränga knarkfabriken,när man skulle var man tvungen att hoppa över grinden via bilen,är det nån som har löst på nåt annat sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Trappan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 vilken trappa?den inne i fabriken eller för jag kollade runt men såg fan inget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 vilken trappa?den inne i fabriken eller för jag kollade runt men såg fan inget Du ska köpa en jetmotor och flyga över. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Du ska springa till trappan som finns till vänster direkt när du kommer in genom grinden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn Vadå? han skojade ju bara lite? tål du inte ett skämt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla Gudabarn Men jag är korkad det visste alla redan. Är du så patetisk att du inte fattar ett skämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jo det tror fan,men det är ju så på det här forumet (alla)håller ju driver o sjukar sig mot varandra,är det inte så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jo det tror fan,men det är ju så på det här forumet (alla)håller ju driver o sjukar sig mot varandra,är det inte så? "Sjukar sig"???? Hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ja men varför skriver du når som inte hör till saken?tycker du att du rolig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jo det tror fan,men det är ju så på det här forumet (alla)håller ju driver o sjukar sig mot varandra,är det inte så? Nej..... Bara sånna som du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jaja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn Tycker inte han har problem....men du verkar ha några stycken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 your ass is on fire Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn haha....vad kul´.............hur kan han inte ha några vänner.......när han förmodligen har tre gånger så många som du Redigerad 17 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ok jag ger mig,men han har bergis aldrig träffat dom puss på dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn vad är ditt problem mrK? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Sluta nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts