Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Vote: Ja, jag har köpt biljetter Ska dit med Pimpen och min farsa. För er som inte vet vad det är kan jag säga att det är en show med Monster Trucks i Globen, STHLM. Från 22-23 Okt (trir iaf det var det). Läs mer på Monster Jam's hemsida. För er som ännu inte köpt biljetter kan jag rekonmendera att göra det nu, när vi skulle köpa fick vi knappt tag i några! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Vote: Ja, jag har köpt biljetter Ska dit med Pimpen och min farsa. För er som inte vet vad det är kan jag säga att det är en show med Monster Trucks i Globen, STHLM. Från 22-23 Okt (trir iaf det var det). Läs mer på Monster Jam's hemsida. För er som ännu inte köpt biljetter kan jag rekonmendera att göra det nu, när vi skulle köpa fick vi knappt tag i några! Har redan varit i Malmö så jag har sett det.... VOTE: null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jaha, jag trodde det bara var i STHLM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jaha, jag trodde det bara var i STHLM... Malmömässan i Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men när jag tänker efter kan det inte vara Monster Jam du var på, isf skulle det stå på officiella sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Nä, men farsan har ju flyttat till Uppsala, så visst finns det en chans Vote: Nej, fast kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Nä, lite väl fånigt.. eller nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Det är ju skitcoolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Vote: Nej! Polare ska typ dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men när jag tänker efter kan det inte vara Monster Jam du var på, isf skulle det stå på officiella sidan. mycket möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 nej... jag klarar mig utan heta däck och monster sylt *garv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Visst är det coolt, men gillar inte att se det på TV, programledarna är så fjantiga och fåniga så det inte är sant Nullvote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Sorry, jag drar upp denna, men igår var jag på showen. Skitcoolt! Monster Truckarna var fantastiska och sen körde dom Speedway och Cross också. Sen kom dom in med nåt dom kalla "Jet Jeep", fy helvete vad det lät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag var där idag " Jet Jeepen " var jävligt jobbig lät som fasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Grave Digger var bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts