Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Läs i den här tråden. http://www.gta-sanandreas.com/forums/index...?showtopic=4520 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Hoppas bara att det är sant..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Läste den nyss med. Håller på att forska lite om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Be R* om kommentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 berätta så fort ni vet mer... kanske man inte behöver vänta en vecka till ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Läs igen. http://www.gamestop.com/product.asp?produc...=280974&affid=1 Verkar inte vara tillbakaflyttat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Hoppas bara att det är sant..... jag tror inte att det e försenat för om dom ändrar nåt så stort som realese-datumen så hade nog rockstar gått ut men det själv!!!!! hoppas att det inte blir försenat och att det var ett falskt ryckte!!! om det va ett falskt rykte så blir jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Om det var ett falskt rykte så skulle nog R* avfärdat det så gott som direkt...till och med butikerna har ju ändrat releasedatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceman Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 När blev detta känt? jag är väldigt förvirrad Releasedatumet var väl den 22 Oktober från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 När blev detta känt? jag är väldigt förvirrad Releasedatumet var väl den 22 Oktober från början? Jepp men nu är det ändrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men det får la ändå inte vara sant ''10/25/04.... om inte jag är helt ute och cyklar så är det den 25 november?...?.... då är det mer än en månad fördröjt.. .. men somsaagt r* har ju inte gått ut med det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Men det får la ändå inte vara sant ''10/25/04.... om inte jag är helt ute och cyklar så är det den 25 november?...?.... då är det mer än en månad fördröjt.. .. men somsaagt r* har ju inte gått ut med det!! ÖÖhh, månad 10 är oktober. November är ju den 11 månaden. Så du har bog varit ute och cyklat, Tour de Trance minst... Redigerad 15 september, 2004 av MasterJohansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag hoppas att det blir försenat en vecka som de sa, för de kan man använda oktobers studiebidrag för att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 kanske blir klara me dom där buggtesterna lite tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts