coola Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 när ja startar mitt vc på pc så fastnar spelet när den laddar vad ska ja göra? har försökt avinstalera och instalera det igen men det funkar inte ja instaleradde en ny bil och gorde allt på rätt sätt men det funkar inte snälla hjälp mig!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) nästa gång skriv in en riktig rubrik är det så svårt att fatta!! funkar det inte med den nya bilen så hur vet du att du gjort rätt? du har gjort fel! testa igen Redigerad 14 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 alltså ja installerade en bil med img tool och bilen kom in i spelet men när ja laddade spelet så kom bara landnigen halvägs och ja har försök avinstalera och instalera men det funkar inte (var det en bättre beskrivnig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 bättre beskrivning, ja men jag vet inte vad felet är... sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts