007 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag har precis fått Vice City till dator (bara spelat det på PS2 innan) och jag tycker att grafiken är skitkass jämfört med PS2. Man kan heller inte ställa in upplösningen i spelet utan det är låst vid 600x800. Min dator är det heller inget fel på utan den har mer än nog med prestanda. Bilarna ser ut som kuber och texturen på husen som gröt. Vad ska jag göra och ska det vara så fult? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Installera 1.1... Edit: Eller så har du ett jävla pisskort Redigerad 14 september, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Nej det är inte låst! Har du scrollknapp på musen? Gå till options/graphics och till resolution, och snurra med scrollknappen över 600x800 så får du se att den ändrar på sej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Nej det är inte låst! Har du scrollknapp på musen? Gå till options/graphics och till resolution, och snurra med scrollknappen över 600x800 så får du se att den ändrar på sej.. Eller "Mellanslag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Om du redan kör Vice City och försöker ändra upplösningen i pausmenyn, så går det inte. Du måste göra det precis när du startat upp VC och laddat/startat ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 OK, nu fattar jag. Blev jädrigt mycke bättre med 1280x1024 32bit än 600x800 16bit och ändå flyter det perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 heter det föresten inte ´´dålig grafik`` och inte ´´ful grafik`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 heter det föresten inte ´´dålig grafik`` och inte ´´ful grafik`` Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 "Ful grafik" och "dålig grafik" är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 [bESSERWISSER] dålig grafik innebär att grafiken är ful. "Dålig" är dock det grammatiskt korrekta ordet. [/bESSERWISSER] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts