Speeder Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Hej! Nu vill jag att ni ska hjälpa mig att hitta bra annonser där en K700i säljes för runt 2000:-. Länka dock inte till annonsdirekt.se's annonser där det står "Endast förskottbetalning" eller "köp sker via mail". Är sedan sugen på att köpa en S700i om jag får nåt bra erbjudande... Tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 vilken du än köper, köp inet med vodafone-live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Har ändå dålig täckning för Vodafone här uppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 kollat på pricerunner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 kollat på pricerunner? Jag letar efter en begagnad telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Då funkar blocket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 tänkte bara påpeka att s700i inte har släppts ännu men du kan ju ändå titta efter den som begagnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Finns dom som har köpt den i utlandet och säljer här. Jag ville ha hjälp att leta bra annonser. Eller om det är nån här som säljer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Väger nu emellan att köpa en mobil, eller en gokart som gör 170kmh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 köp en gokart...det är skojigare...man tröttnar på en ny mobil ganska direkt...va har du för nån nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 köp en gokart...det är skojigare...man tröttnar på en ny mobil ganska direkt...va har du för nån nu? Sony Ericsson T68i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Ursäkta, men jag behöver övertalas mer. 3500:- ska han ha för denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Sony Ericsson T68i hade jag förut...de är riktigt bra...har en z600 nu men ja funderar på att sälja den å ha t68an istället...för den nya mobil känslan försvinner ju redan efter nån vecka...iaf så gör den de hos mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts