Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Igår gav jag mig på att försöka klara alla dessa Checkpoint-uppdrag.Fan vilken pärs...Jag måste ha försökt minst tjugo gånger med Gripped...Men till slut så klarade jag den...Idag...När jag gjort den kändes Patriot Playground skitlätt...Nu har jag bara a Ride in the park kvar eftersom jag klarat Parkeringshuset förut.... Redigerad 17 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Igår gav jag mig på att försöka klara alla dessa Checkpoint-uppdrag.Fan vilken pärs...Jag måste ha försökt minst tjugio gånger med Gripped...Men till slut så klarade jag den...Idag...När jag gjort den kändes Patriot Playground skitlätt...Nu har jag bara a Ride in the park kvar eftersom jag klarat Parkeringshudet förut.... Ja dom är väldigt jobbiga. Specielt den i parken, den j*vla bilen bara välter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jo jag har lyckats ta en checkpoint i det uppdraget...När jag ska ta den på ön i dammen välter jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jo jag har lyckats ta en checkpoint i det uppdraget...När jag ska ta den på ön i dammen välter jag... Ta den typ sist. Mitt rekord är 9 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Gripped är svårare än jag trodde, man ska börja med checkpointen närmast dammen va? Redigerad 17 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag brukar ta den som är på kullen först på gripped sen köra upp för berget. I ride in the park tycker jag att det är lättast om man börjar med den på bryggan för att sedan ta den på ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 I Gripped brukar jag börja med den närmast där man börjar så går jag uppåt tills jag kommer fram till chrckpointen på tunneln... När jag klarade Gripped hade jag bara den på tunneln kvar...Jag trodde allt var förlorat eftersom jag ramlade ner men det visade sej att jag ramlade rakt på den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag försökte mig på gripped nu ikväll och klarade det efter ca 4-5 försök, det var inte alls så svårt som jag trodde, jag började med den närmaste checkpointen och fortsatte sedan uppför berget. Men jag sparade inte eftersom jag inte ville att de misslyckade försöken skulle registreras i min statistik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Arvid...Har du gjort Multistore Mayhem?? Den borde du göra den är inte alls svår.... Klarade den på typ andra eller tredje försöket tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Var finns alla checkpointsuppdragen?? Jag vet bara en i Portland vid Supa Save och en i parken. Var finns Gripped och alla dom andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Var finns alla checkpointsuppdragen?? Jag vet bara en i Portland vid Supa Save och en i parken. Var finns Gripped och alla dom andra??? Det finnas bara 4. Du vet Car parken/ parkeringshuset nära hideouten på Staunton? Gå in där så ser du en Stallion. Ta den och kör ut den på gatan vid ingången till parkeringshuset. Gå ur bilen och sedan in i den, då aktiveras MULTISTOREY MAYHEM. Det funkar lika bra om du tar en stallion direkt från gatan utanför carparken. Det sista checkpoint uppdraget hittar du på Shoreside Vale. Nära Wichita Gardens i ghettot finns det en väg som leder ut till en liten rastplats bredvid berget (mittemot Staunton Island Stadium), där står en PATRIOT parkerad. hoppa in i den för att aktivera GRIPPED. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 när man har tagit den checkpointen längst ner ska man åka upp mot vänster då eller...jag kommer alltid till ett ställe där man inte kan köra upp...(d e typ nån vägg där). så e d nån som kan skriva en ungefärlig guide till Gripped... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 när man har tagit den checkpointen längst ner ska man åka upp mot vänster då eller...jag kommer alltid till ett ställe där man inte kan köra upp...(d e typ nån vägg där). så e d nån som kan skriva en ungefärlig guide till Gripped... Och du drar upp denna därför att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Och du drar upp denna därför att? jag inte har klaraT Gripped ...vad tror du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 jag inte har klaraT Gripped ...vad tror du Tror inget, bara undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 2 års gammal tråd. Hadde det inte vart lättare att skapa en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 jag klarade det nu!!! jag är stolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 jag klarade det nu!!! jag är stolt.. Jippie! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts