samminen Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) GTA Advance har en egen sida nu som ligger på www.gtaadvance.com >Hej Hej GTA Info: -Staden man kommer ägna sin tid åt att spränga i luften är Liberty City. -Spelet utspelar sig ca ett år innan GTA 3. -Huvudkaraktären heter Mike. -Välbekanta ansikten som tex Asuka dyker upp. -Polis/Taxi/Ambulans/Brandbils-uppdragen finns även med för den som behöver extra pengar Redigerad 15 september, 2004 av samminen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Kunde du inte skriva det här på den redan existerande GTA:GBA-version tråden? OK då, Hultan. Det rör sig om ett helt nytt spel. Kan du fixa fram en GTA:Advancekategori nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 DET ÄR FAKE! Om det varit den officiella sidan hadde legat på Rockstargames.com. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) DET ÄR FAKE! Om det varit den officiella sidan hadde legat på Rockstargames.com. Det är ingen officiell sida heller. dvs. Det är inte "FAKE!" det är en fansite. Redigerad 14 september, 2004 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ja, ja. Men när han skrev "egen sida" trodde jag han mena att det var den officiella sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ja, det var lite vilseledande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ja förlåt så mkt kunde ju skrivit att det inte var rockstars sida men nu vet ni det iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_micke Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 tack för informationen, trots att det inte är officiella sidan =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 tack för informationen, trots att det inte är officiella sidan =P Idiot. Du drog just upp en fyra år gammal tråd. R. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Idiot. Du drog just upp en fyra år gammal tråd. R. Vad har hänt Henkibojj, du brukade vara mycket snällare mot de nya och oerfarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Vad har hänt Henkibojj, du brukade vara mycket snällare mot de nya och oerfarna. Idag är jag sur. Kom tillbaka imorgon igen. Still, är det nåt jag inte tål hos nya så är det deras fantastiska förmåga att dra upp gamla trådar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Idag är jag sur. Kom tillbaka imorgon igen. Still, är det nåt jag inte tål hos nya så är det deras fantastiska förmåga att dra upp gamla trådar. haha klock rent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) haha klock rent 1. Klockrent 2. Nej, det var det inte. edit: lolz, såg inte att den var reported, sry. Redigerad 2 februari, 2008 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Spamma mera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts