_-MadeMaN-_ Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Själv har man klarat ut GTA + GTA 2 + GTA 3 + VC ( och London men tog inte med det) Pollen kanske vart lite konstig, men jag vill gärna se hur många som verkligen klarat av GTA-spelen EDIT: Ni får gärna skriva vilka ni klarat om det inte finns med i pollen /EDIT Redigerad 14 september, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) tja, själv har man klarat VC, spelat igenom story mode 2 gånger och sen en tredje då jag fixade allt, lite små jobbigt men det gick. Redigerad 15 september, 2004 av fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 de jag har klarat ut finns inte som alternativ... Gta 2 och vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag har klarat ut alla GTA-spelen men Vice City är det enda gta:t som jag vet säkert att jag klarat 100%. GTA3 körde jag aldrig klart helt och i de äldre GTA-spelen fanns det ju inga procentmätare så jag kan ha missat nåt. Mademan: har du verkligen klarat alla uppdrag, gömda uppdrag, kill frenzies, fått alla hemliga bonusar m.m i GTA(1)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts