Siana Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 E de nån som vet om man behöver en switcher om man vill koppla ihop bara två datorer i nätverk, eller räcker det med en nätverkssladd??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Tror det räcker med en nätverkssladd... jag har iallafall en router (och en sladd såklart!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Har du ett nätverkskort? Isf går det INTE. Köp ett till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 om du har en korsad nätverkssladd så går det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 När vi ändå är innne på det här så kan jag fråga om Vad jag ska köpa om jag vill att min data ska kunna va på internet samtidigt som jag spelar PS2 Online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 om du har en korsad nätverkssladd så går det...! vad exakt menar du med det?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 vad exakt menar du med det??:"> Om du har en korsad nätverkssladd (vilken inte jag kan förklara vad det är) så är det bara att koppla den mellan datorernas nätverkskort.. typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 vad exakt menar du med det??:"> Det är som en tp kabel men signalerna är omvända kan man väl säga. Om du ska köpa en är det bara att be om en korsad så borde dom fatta om du inte köper den på typ siba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Det är som en tp kabel men signalerna är omvända kan man väl säga. Om du ska köpa en är det bara att be om en korsad så borde dom fatta om du inte köper den på typ siba. hehe lol e d nåt fel med siba eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 hehe lol e d nåt fel med siba eller??? Behöver jag säga nåt mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Lol, den reklamen måste vara gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Håller med tomten,det där...det... det där går inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Ja klart den är gammal men kolla hur dom skriver. T.ex Hårddisken - datorns hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Ja klart den är gammal men kolla hur dom skriver. T.ex Hårddisken - datorns hjärna. jamen de e väl för att alla ska förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 jamen de e väl för att alla ska förstå? Men då får vi missförståd. Du är ett bra exempel. Nu tror du att hårddisken är datorns hjärna, visst den lagrar info som man gör i hjärnan men det är inte hårddisken som styr datorns komponenter utan processorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Men då får vi missförståd. Du är ett bra exempel. Nu tror du att hårddisken är datorns hjärna, visst den lagrar info som man gör i hjärnan men det är inte hårddisken som styr datorns komponenter utan processorn. jaja, men tänk att de e nån som e riktigt kass på datorer, då e de nog bättre o säga hårdisken- datorns hjärna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Det är så att noobs skall fatta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Dom överdriver och skriver fel med flit för att stackars dumma tanter och familjemammor osv. ska tro att det är ett superbra köp, men så blir dom lurade på kuppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Behöver jag säga nåt mer? ny eller gammal reklam? om det är ny och om man köper de så e man dum i huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 jaja, men tänk att de e nån som e riktigt kass på datorer, då e de nog bättre o säga hårdisken- datorns hjärna... Varför ljuga? Sen är det knappast med flit eftersom dom inte kan stava till AMD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts