Donkeey Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 ursäkta att ja gör en ny topic men visste inte hur jag skulle göra... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jag e långt ifrån profs men jag kan försöka... till höger i den vita rutan där det står vilka "delar" du har, högerklicka på den del du vill "vända" o tryck på create copy sen trycker du på knapp nr "4" så objects markeras. sen väljer du modify>move och flyttar halvan åt sidan. Sen ska du trycka på modify>mirror. då ska bilen speglas sen trycker du på modify>reorent. då ska bilen vara åt rätt håll... elle a, fel håll, elle nå't... sen ska man markera båda halvorna o trycka på create>objects>uniteSelect . då blir balvorna ett object. senn flyttaer du ena halvan nära den andra o binder ihop dom med Faces. Så det var nog allt. Men eftersom jag bara kan det i tiori så kan det vara nått jag har glömt... Ett stort tack till Pinner och Copstar som "lärde" mig hur man gjorde Men som sagt, om jag har missat nått: fyll i ni andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Det är nog enklare att flytta halvorna närmare varandra innan man gör dom till ett objekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 sätt krysset där de båda halvorna ska mötas sen tar du mirror och reorient Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 ja har fått den kopierad men den vill inte lägga sig som den ska screen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Du måste ha "Z" intryckt när du flyttar den och när du gör mirror på den. Annars blir det som på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 o tack fick man inte... Nehe tack då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts