Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 nej för snart dör jag i cancer Jag sörjer nästan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 forum är ju till för att diskutera men det finns 100000242362362379235 trådar om att äta så skriv i nån av dem och skapa inte dumma jävla topics så fort ni har lust att säga "NOS och sånt är coolt på SA" eller "Det finns hundar på SA" 21 av 25 är totalt idiotiska topics på sida 1 t.ex fel på min chinpokomon avatar? Jag har då inte sätt någon tråd som har tagit upp detta ämne, dvs hur det kommer bli då man dör av svält. Om det nu har tagits upp så är tråden redigt gammal. Det var längesen än tråd som handlar om ätning i största allmänhet också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag har då inte sätt någon tråd som har tagit upp detta ämne, dvs hur det kommer bli då man dör av svält. Om det nu har tagits upp så är tråden redigt gammal. Det var längesen än tråd som handlar om ätning i största allmänhet också... om ingen vet svaret så är det ju en ganska onödig topic, tycker du inte det? det som inte står i nyheter eller finns i SA infon vet ingen så snälla tänk innan nu ställer massa frågor... lika smart som om nån skulle fråga hur man intsallerar ett fordon i modding topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) om ingen vet svaret så är det ju en ganska onödig topic, tycker du inte det? det som inte står i nyheter eller finns i SA infon vet ingen så snälla tänk innan nu ställer massa frågor... lika smart som om nån skulle fråga hur man intsallerar ett fordon i modding topicen Jag har för mig man diskuterar i ett forum ? Inte ger svar. Redigerad 14 september, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) *Tom Post* Blev lite fel.. Redigerad 14 september, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag har för mig man diskuterar i ett forum ? Inte ger svar. precis, ännu större anledning till onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 precis, ännu större anledning till onödig topic Nope , eftersom man diskuterar om man dör om man inte äter... En onödig topic vore "Finns det bilar i Gta SA" eller "är grimn verkligen så dum ?" <- ganska självklart om man tänker efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 men ingen vet ju så vad tjänar det till? gör en poll av det istället om man vill veta vad allas åsikter är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men haha...jag får nog vettigare och mer genomtänkta svar om jag pratar med datorstolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men haha...jag får nog vettigare och mer genomtänkta svar om jag pratar med datorstolen... precis, man får bara ointressanta svar... alltså en onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 precis, man får bara ointressanta svar... alltså en onödig topic Han menar dig, idiot. ...och gällande svar och frågor - trådar är även till för att disskutera i! Är du seriöst dum i huvudet? " men ingen vet ju så vad tjänar det till? gör en poll av det istället om man vill veta vad allas åsikter är". Varför behöver man svar på allting? Pratar du bara om det som redan har hänt och det som är bekräftat? För isånnafall är du fantisilös, tråkig och helt meningslös, likadan som disskusionerna du för. Social förmåga ska man använda - sprolla roll om det det inte leder till nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 precis, man får bara ointressanta svar... alltså en onödig topic Kan du inte bara försöka en gång och få igång det där mikro lilla föremålet du har inne i huvudet , som du kallar hjärna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Griimn: Hur avgör man vad som är en onödig topic, det är inte du som bestämmer det utan det är moderatorerna. Blir man inte sjuk först innan man dör om man inte äter, det är ju verklighetstroget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men stackars lilla ''griim'' du behöver inte skriva i denna onödiga topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Han menar dig, idiot. Varför behöver man svar på allting? Pratar du bara om det som redan har hänt och det som är bekräftat? För isånnafall är du fantisilös, tråkig och helt meningslös, likadan som disskusionerna du för. no shit sherlock!! det är inte våran uppgift att hitta på spel, det är rockstars vad betyder sprolla? Redigerad 14 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Spela roll betyder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 no shit sherlock!! det är inte våran uppgift att hitta på spel, det är rockstars vad betyder sprolla? Nej, det är det inte, men det är dock valfritt att disskutera vad man tror om spelet. Du svarade inte på mina frågor, sluta snacka skit och svara istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 forum är ju till för att diskutera men det finns 100000242362362379235 trådar om att äta så skriv i nån av dem och skapa inte dumma jävla topics så fort ni har lust att säga "NOS och sånt är coolt på SA" eller "Det finns hundar på SA" 21 av 25 är totalt idiotiska topics på sida 1 t.ex fel på min chinpokomon avatar? nee men den e lite irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts