Foxman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Om man inte äter så dör man... Dör man som vanligt då som när man har blivit skjuten eller drunknat?? Så man sen kan vakna upp utanför lassarettet och utsätta mer kriminella grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Ingen vet...? Ingen har spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Tror att man blir okencentrerad: skjuter och kör sämre än normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 "Äta bör man, annars dör man. Äta gör man, ändå dör man..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 "Äta bör man, annars dör man. Äta gör man, ändå dör man..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 det är la bekräftat att man dör om man inte äter? (och inte när man har levt klart sina goa år på hemmet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 nödvändig topic, kan vi inte bara vänta och se? BTW, det finns en sammanfattning på all info på gtasajtens SA avdelning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) nödvändig topic, kan vi inte bara vänta och se? BTW, det finns en sammanfattning på all info på gtasajtens SA avdelning!!! Antagligen är det en nödvändig tråd, läs första inlägget! Hur jämra nödvändig som helst - så ta ditt wannabe-mod-hej-jag-klagar-på-allt-jag-ser-snack och - ehum - sluta klaga! Edit. Nog kan vi vänta och se - men om man skulle vänta och se på alla jämra punkter så skulle det vara helt onödigt att skapa trådar alls i detta forum förutom ny info- trådar osv ända tills spelet släpps. Man ska disskutera, filosofera, argumentera, tro, hoppas och förhoppningsvis komma fram till nått vettigt. Sluta hata! Redigerad 13 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Antagligen är det en nödvändig tråd, läs första inlägget! Hur jämra nödvändig som helst - så ta ditt wannabe-mod-hej-jag-klagar-på-allt-jag-ser-snack och - ehum - sluta klaga! Håller med...ända grimn verkar kunna klämma ut är några kassa onödiga kommentarer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Håller med...ända grimn verkar kunna klämma ut är några kassa onödiga kommentarer.. w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Antagligen är det en nödvändig tråd, läs första inlägget! Hur jämra nödvändig som helst - så ta ditt wannabe-mod-hej-jag-klagar-på-allt-jag-ser-snack och - ehum - sluta klaga! Edit. Nog kan vi vänta och se - men om man skulle vänta och se på alla jämra punkter så skulle det vara helt onödigt att skapa trådar alls i detta forum förutom ny info- trådar osv ända tills spelet släpps. Man ska disskutera, filosofera, argumentera, tro, hoppas och förhoppningsvis komma fram till nått vettigt. Sluta hata! Tycker ja me.....vänta o se??? nödvändit forum isf EDit: griimn byt avatar Redigerad 14 september, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Tycker ja me.....vänta o se??? nödvändit forum isf EDit: griimn byt avatar forum är ju till för att diskutera men det finns 100000242362362379235 trådar om att äta så skriv i nån av dem och skapa inte dumma jävla topics så fort ni har lust att säga "NOS och sånt är coolt på SA" eller "Det finns hundar på SA" 21 av 25 är totalt idiotiska topics på sida 1 t.ex fel på min chinpokomon avatar? Redigerad 14 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 bruckar vara så att om man inte äter så dör man... jag vet inte varför, the world is just a sick place my freind.. Nej men jag tror att man typ klarar sig 1-2 dagar utan att äta sen dör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Ganska orealistiskt egentligen, du kan ju klara dig tre veckor utan mat. Däremot torkar människokroppen ut om man inte dricker på tre dagar. Men det visste ni säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 det fick mig att undra på en sak, undra om man måste dricka eller bara äta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 forum är ju till för att diskutera men det finns 100000242362362379235 trådar om att äta så skriv i nån av dem och skapa inte dumma jävla topics så fort ni har lust att säga "NOS och sånt är coolt på SA" eller "Det finns hundar på SA" 21 av 25 är totalt idiotiska topics på sida 1 t.ex fel på min chinpokomon avatar? Och om det finns massor likadana trådar ? "Desto fler trådar desto mer förstörs mitt liv" tänker du så eller ? Och varför kan du inte dra å diskutera pokemon med dina små dagiskompisar...om du nu har några kompisar.. 623466 av 623466 trådar har du skrivit "onödig topic" , har du inget bättre för dig eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 nej inte när jag är sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 nej inte när jag är sjuk Åh jag förstår...du är sjuk halva ditt liv eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Ganska normalt...om du bor i Afrika och är fattig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Åh jag förstår...du är sjuk halva ditt liv eller ? nej för snart dör jag i cancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts