ZliPp Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 sry att ja postar samma som i counter strike topicen men man får inge svar i den topicen! de e så att mitt counter strike condition zero har slutat funka när ja ska gå in på en server så slutar den ladda sen trycker ja på ctrl alt och delete då star de svarar inte. de har funkat förut men sen installerade ja om steam och då slutade de att funka! och ja har installerat om spelet 4 gåner men de funkar ändå inte! vet nån hur man kan fixa de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Men vänta en dag åtminstonne för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Men vänta en dag åtminstonne för fan. ORKA FÖR FAN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 ORKA FÖR FAN! oookej, det här var nytt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) ORKA FÖR FAN! ehm.. normalt? Du får väl vänta, alla kanske inte vet, allt i hela världen syftar inte på dig. Edit: Rätt åt dig att du har problem, hoppas du aldrig löser det. Redigerad 13 september, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 sry att ja postar samma som i counter strike topicen men man får inge svar i den topicen! de e så att mitt counter strike condition zero har slutat funka när ja ska gå in på en server så slutar den ladda sen trycker ja på ctrl alt och delete då star de svarar inte. de har funkat förut men sen installerade ja om steam och då slutade de att funka! och ja har installerat om spelet 4 gåner men de funkar ändå inte! vet nån hur man kan fixa de? www.steampowered.com | Troubleshooter. Annars www.jagbehöverterapi.nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Men om du ska ha svar snabbt fråga på MSN eller något sådant... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 www.jagbehöverterapi.nu lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 ORKA FÖR FAN! OM DU E SÅ JÄVLA PANTAD SÅ VA FAN REGAR DU FÖR ASSÅ SHIT DETTA ÄR INGET JÄVLA CHAT RUM DIN IDIOT! fan vad jag e tröt på dessa jävla noobs som regar på forumet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 fan vad jag e tröt på dessa jävla noobs som regar på forumet! Ja, och du har ju så otroligt mogen attityd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 OM DU E SÅ JÄVLA PANTAD SÅ VA FAN REGAR DU FÖR ASSÅ SHIT DETTA ÄR INGET JÄVLA CHAT RUM DIN IDIOT! fan vad jag e tröt på dessa jävla noobs som regar på forumet! Njaså? Ja se då vet vi! Kul att du också beter dig på liknande hej-jag-skriker-sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jag har damp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 HAIL ORFO! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 sry att ja postar samma som i counter strike topicen men man får inge svar i den topicen! de e så att mitt counter strike condition zero har slutat funka när ja ska gå in på en server så slutar den ladda sen trycker ja på ctrl alt och delete då star de svarar inte. de har funkat förut men sen installerade ja om steam och då slutade de att funka! och ja har installerat om spelet 4 gåner men de funkar ändå inte! vet nån hur man kan fixa de? Lär dig att vänta......... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 ORKA FÖR FAN! HAHAHAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 omg sry då om ja bröt mot nån regel. ja skrev bara orka va fan för han skrev PÅ ETT LITE O SNÄLLT SÄTT! kunde skrivit vänta lite så kanske du får svar inte på de o snälla sättet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 topicen börjar flippa ut Blev lite sugen på report knappen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts