Jump to content

får inge svar på cs topicen

ZliPp
 Share

Recommended Posts

sry att ja postar samma som i counter strike topicen men man får inge svar i den topicen!

de e så att mitt counter strike condition zero har slutat funka när ja ska gå in på en server så slutar den ladda sen trycker ja på ctrl alt och delete då star de svarar inte.

de har funkat förut men sen installerade ja om steam och då slutade de att funka!

och ja har installerat om spelet 4 gåner men de funkar ändå inte!

vet nån hur man kan fixa de?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sry att ja postar samma som i counter strike topicen men man får inge svar i den topicen!

de e så att mitt counter strike condition zero har slutat funka när ja ska gå in på en server så slutar den ladda sen trycker ja på ctrl alt och delete då star de svarar inte.

de har funkat förut men sen installerade ja om steam och då slutade de att funka!

www.steampowered.com | Troubleshooter.

Annars www.jagbehöverterapi.nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär dig att vänta.........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...